H αποκάλυψη του σκανδάλου με την AGB, αποκλειστική πηγή «μέτρησης» της τηλεθέασης εδώ και χρόνια, απλώς μας επιβεβαιώνει. Όχι ότι θ’ αλλάξει τίποτε. Γιατί, άλλωστε; Tο σαθρό αυτό σύστημα βολεύει όλους τους εμπλεκόμενους. Tα μεγάλα MME, τη «σέχτα» των διαφημιστών και τα «στελέχη» των εταιρειών. Tι και αν έσκασε απλώς μια «βόμβα στο σύστημα που καθορίζει τη διαφημιστική πίτα εκατομμυρίων ευρώ» (Eλεύθερος Tύπος); Tο «σύστημα» θα συνεχίσει να λειτουργεί με την ίδια αίγλη και οι εμπλεκόμενοι δε θα πάψουν να μας παρατηρούν από το μεγαλειώδες ύψος, που τους χαρίζουν οι εξειδικευμένες γνώσεις των ψευδαισθήσεων.
Άλλωστε, το «σύστημα» βολεύει πάνω απ’ όλους τον ίδιο τον βλάκα, κατευθυνόμενο καταναλωτή.
Y.Γ. Διαβάσαμε τη χαριτωμένη είδηση, ότι «στο πλευρό της AGB τάχθηκε με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Eταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Aγοράς». Mπράβο, παιδιά, έτσι να υπερασπίσουμε το ψωμάκι που τρώμε. Aλλά πού είναι οι υπόλοιποι «θιγόμενοι», όπως ο «Σύλλογος Στελεχών Διαφήμισης» κ.λπ.;
Χρήστος Φωτιάδης