Το μικρότερο μοντέλο της Opel, που ανανεώθηκε σε όλους τους τομείς ήρθε για να κατακτήσει τους δρόμους της Αθήνας! Μικρό, πρακτικό, οικονομικό και κυρίως πολύ φιλικό στην οδήγηση, αποτελεί ένα από τα πιο ευχάριστα οχήματα για την πόλη και τα μικρά ταξίδια. Είναι ό,τι πρέπει για την εποχή… αναγκαστικής λιτότητας που περνάμε και αποτελεί μεγάλο όπλο της Opel, σε περίοδο στροφής προς τα μικρά και οικονομικά αυτοκίνητα πόλης.
Νεανικό
Το ανανεωμένο Agila είναι πολύ όμορφο, διατίθεται σε μοντέρνα χρώματα και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να αποκαλύπτεται από παντού ο νεανικός του χαρακτήρας. Οι όμορφοι προβολείς, τα κάθετα πίσω φώτα, τα τονισμένα φτερά, αλλά και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες -οι οποίες αυξάνουν την ορατότητα- ενισχύουν αυτόν τον χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό, η διχρωμία που κυριαρχεί σε πολλά σημεία το κάνει ένα άκρως διασκεδαστικό χώρο, που σου φτιάχνει τη διάθεση. Ο πίνακας οργάνων και η κονσόλα είναι κομψά σχεδιασμένα, ενώ σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό βρίσκεται η ποιότητα των υλικών και η εργονομία. Υπάρχουν πολυάριθμοι χώροι για μικροαντικείμενα, στην κεντρική κονσόλα, στο ταμπλό, αλλά και ανάμεσα στα καθίσματα. Οι χώροι του είναι πολύ άνετοι σε αντιστοιχία με το μέγεθός του, δηλαδή βολεύονται άνετα τέσσερις επιβάτες, χωρίς να γίνουν υποχωρήσεις.
Ο «μεγάλος» κινητήρας 1,2 λίτρων και 86 ίππων κάνει το Agila… ιπτάμενο! Φτάνει μέχρι τα 175 χ.α.ω., επιταχύνει κάπου σε 12», αλλά διατηρεί την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, κάπου 5 λίτρα/100χ.α.ω. Στο δρόμο χαρακτηρίζεται από την άνετη οδήγηση, ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες, ενώ πολύ περιορισμένος είναι ο θόρυβος του κινητήρα, γεγονός σπάνιο σε τέτοια κατηγορία αυτοκινήτων. Το τιμόνι διακρίνεται για την καλή αίσθηση, βοηθώντας τον οδηγό, ενώ και το κιβώτιο ταχυτήτων χαρακτηρίζεται για την άμεση ανταπόκριση.
Οι τιμές του Agila 1,2 ξεκινούν από τις 11.990 ευρώ.
Χρήστος Φωτιάδης