Πιο εντυπωσιακή από κάθε άλλη φορά ήταν η φιέστα των νέων μοντέλων, που παρακολουθήσαμε στο Ελληνικό. Μεγάλα και όμορφα περίπτερα, πλήρης ενημέρωση για τους δημοσιογράφους και παρουσία των νέων αυτοκινήτων, που θα δούμε προσεχώς και στους ελληνικούς δρόμους.
Κάποια απ' αυτά θα γίνουν επιτυχίες και θα γράψουν τα' όνομά τους στις σχετικές (άτυπες) λίστες. Άλλα θα μείνουν μόνο σ' ένα σύντομο πέρασμα. Όμως στην έκθεση είχαν φορέσει όλοι τα καλά τους.
Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσουμε κάποια, πάντα από αυτά που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και όχι στους «τρελαμένους», θα στεκόμασταν στις δυο νέες εκδόσεις του ΚΑΙ Ceed (cabrio και SUV), στο υπέροχο CX-7 της Mazda , στο Alfa Romeo 8C Competizione (μια εξαίρεση…), στο Bravo, το Linea και την Spider, στα νέα όπλα της Jeep-Chrysler (τώρα και με νέο ιδιοκτήτη…), στο C-Crosser της Citroen, στο Astra Sedan, το i30 της Hyundai και το Auris της Toyota.
Υπήρχαν κι άλλα, σαν το νέο Fabia, το Freelander 2, το Nissan Tilda, τα Volvo V70 και XC70 και τα νέα κινέζικα Landwind. Για όλ' αυτά θα σας μιλήσουμε στη συνέχεια.
Μοναδικά προβλήματα η… αφρικανική ζέστη που επικρατούσε στα… τσαντήρια της έκθεσης και η επιμονή των διοργανωτών να μην μας εγγράφουν στη λίστα των προσκεκλημένων! Δεν πειράζει, ας είναι καλά, να οργανώσουν και την επόμενη. Κι εμείς, για να είμαστε και πάλι εκεί.
Χρ. Φωτιάδης