Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας (4,5 μέτρα μήκος, 1,8 μέτρα πλάτος και 1,5 μέτρα ύψος), που εξασφαλίζει ευρυχωρία (ειδικά στα πίσω καθίσματα) και άνεση κατά το ταξίδι, εξαιρετική προσβασιμότητα και έναν μεγάλο χώρο αποσκευών με έμφαση στην πρακτικότητα και την ευελιξία διαμόρφωσης. Όλ' αυτά συνδυάζονται μ' ένα κομψό σπορ σχήμα.
Προτερήματα βασισμέναστην παράδοση της Lancia
Το πρωτότυπο καρπώνεται τη γνώση ενός αιώνα πείρας, συνεχίζοντας την παράδοση των μεσαίων Lancia, της Aprilia, της Appia, της Fulvia, της Lancia Beta HPE, της Prisma, της Dedra και της Lybra και προσφέροντας νεωτερισμούς που εμπεριέχουν το καλύτερο μέρος από την παράδοση της Lancia.
Το πρώτο προτέρημα είναι το στιλ, που επανεφευρίσκει την παράδοση της Lancia με γνήσια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως μία υπερκρεμάμενη οροφή που θυμίζει «ιπτάμενη γέφυρα», ένα πλατύ πίσω παράθυρο, χωρίς πλαίσιο και χρωμιωμένη γρίλια, που ξαναθυμίζει την κλασική γρίλια της Lancia της δεκαετίας του '50. Μία φάσα χρωμίου στο πλάι υπογραμμίζει μία μεγάλη επέκταση των γυάλινων επιφανειών και προσθέτει μία επιπλέον σπορ πινελιά στο πλάι.
Το δεύτερο προτέρημα της σχεδίασης του νέου αυτοκινήτου είναι ο άφθονος χώρος για οδηγό και συνεπιβάτες: το πρωτότυπο Delta HPE, βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας σε αυτόν τον τομέα, με μεταξόνιο 2.700 mm που μεταφράζονται σε μεγάλη ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες που κάθονται με άνεση εφάμιλλη μ' αυτή που προσφέρει μια λιμουζίνα. Ένα συρόμενο πίσω κάθισμα με ανακλινόμενη πλάτη, επιτρέπει στον ήδη μεγάλο χώρο αποσκευών να αυξηθεί, ή μπορεί να τραβηχτεί τελείως πίσω, προσφέροντας ιδιαίτερη άνεση σαν αεροπορική θέση business class σε διεθνές ταξίδι.
Εξαιρετική ποιότητα ζωής στο εσωτερικό του, είναι η τρίτη αξία που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο: το αυτοκίνητο προσφέρει εξαιρετική ηχομόνωση κατά την κίνησή του, χάρη και στην ηχοαπορροφητική οροφή του, αλλά και πολύ φως χάρη στην ηλιοροφή και τα πλαϊνά παράθυρα. Προσφέρει, όμως, επιπλέον και όλη τη ευχαρίστηση και τη χαλάρωση που παρέχει ένα εξελιγμένο ηχοσύστημα από την Bose με χειριστήρια στο τιμόνι και την τέλεια θερμοκρασία που εξασφαλίζεται από τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό. Άνεση είναι επίσης το να μπορεί να βασίζεται κανείς σε έναν εύχρηστο και μεταβαλλόμενο χώρο αποσκευών άνω των 400 λίτρων.
Το πρωτότυπο της Lancia παντρεύει το πρεστίΖ με ένα πακέτο ψυχαγωγίας υψηλής τεχνολογίας, που περιλαμβάνει MP3 player και κυρίως το σύστημα Blue&Me, ένα σύστημα που εξελιχθεί από κοινού από τη Microsoft και τη Fiat Auto και βασίζεται στα Windows. Αυτό συνδυάζει τις δυνατότητες της τεχνολογίας Bluetooth με θύρα USB, ώστε οι πελάτες να ακούν τα αγαπημένα τραγούδια τους, που βρίσκονται αποθηκευμένα στα «έξυπνα» κινητά τους, τα MP3 τους ή ακόμα και στα USB flash drives.
Το τέταρτο προτέρημα είναι η εσωτερική σχεδίαση. Η Lancia ήταν πάντα ένας από τους εκφραστές της ιταλικής φινέτσας και το εσωτερικό του αυτοκινήτου προσέφερε ένα τέλειο συμπλήρωμα στις κομψές γραμμές των μοντέλων της. Το νέο πρωτότυπο δεν αποτελεί εξαίρεση: η καμπίνα των επιβατών είναι σχεδιασμένη από το σχεδιαστικό κέντρο της Lancia, αποτελώντας ένα πραγματικό σαλόνι, όπου η πρόσοψη, οι πόρτες και τα καθίσματα εμπρός-πίσω αποδίδουν την υψηλότερη έκφραση της ιταλικής μοναδικότητας.
Το πέμπτο προτέρημα, στενά συνδεδεμένο με την εσωτερική σχεδίαση είναι η χρήση κορυφαίας ποιότητας υλικών, που δεν χρησιμοποιούνται μόνο για την εμφάνισή τους αλλά και για την αίσθηση που προσφέρει η αφή τους, περιλαμβάνοντας ξύλο, πινελιές χρωμίου, Αλκαντάρα και ταπετσαρίες με δέρμα και βελούδο.
Τέλος, η Delta HPE Concept Car είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να μπορεί να εφοδιαστεί με μία ευρεία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων, συνδυασμένων με εξατάχυτο χειροκίνητο ή ημιαυτόματο, με ιπποδυνάμεις από 120 έως πάνω από 200 ίππους, μαζί με δοκιμασμένα μηχανικά μέρη που βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά και την άνεση μέσω της ανάρτησης SDC (με έλεγχο ηλεκτρονικής απόσβεσης), αυξάνοντας περαιτέρω την οδηγική απόλαυση.