Στην κατηγορία των μικρών scooter υπάρχει ήδη συνωστισμός. Επομένως, η πρωτοπόρα ιταλική εταιρεία όφειλε να προσφέρει κάτι δελεαστικό και οικονομικό.
Το νέο Medley δείχνει να έχει τα φόντα να τα καταφέρει, όπως απέδειξε η δική μας εμπειρία στη σέλα του! Το Medley τοποθετείται στην γκάμα της Piaggio ανάμεσα στο (επίσης νέο) Liberty και στο γνωστό best – seller, Beverly, συνδυάζοντας στοιχεία και από τα δύο, οπότε αναλόγως των απαιτήσεων, μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε τρία εξίσου καλά σκούτερ.
Το Piaggio Medley κάνει την εμφάνισή του στην αγορά των 2 τροχών κουβαλώντας το νικηφόρο μείγμα στυλ, τεχνολογικής υπεροχής και λειτουργικότητας. Ελαφρύ, ευέλικτο και συμπαγές, το Medley παρέχει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Το Medley εκφράζει την αυθεντική σχεδίαση της Piaggio στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο, δημιουργώντας μια οικεία παρουσία με το προστατευτικό μπροστινό φέρινγκ, το τούνελ με την τάπα του ρεζερβουάρ, και το λεπττό και κομψό πίσω τμήμα. Ο εκλεπτυσμένος συνδυασμός χρωμιωμένων και σατινέ στοιχείων τονίζει με ιδιαίτερη έμφαση τις μοναδικές λεπτομέρειες: τον κεντρικό προβολέα με τους δακτύλιους χρωμίου, τα LED φώτα ημέρας και τις ζάντες μοναδικής σχεδίασης. Το Piaggio Medley 150 S είναι η ιδανική λύση για την αντιμετώπιση της κίνησης στις μεγαλουπόλεις με ζωηρό πνεύμα και ισχυρή προσωπικότητα.
Για να ξεκινήσουμε από τα πρακτικά, έχουμε έναν πολύ μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, ικανό να χωρέσει δύο full face κράνη, ενώ και στην ποδιά, ανοίγοντας ένα ενιαίο κάλυμμα – καπάκι (με κλείδωμα), αποκαλύπτονται δύο ανισομεγέθη ντουλαπάκια, στα οποία μπορούν να αποθηκευτούν γάντια, έγγραφα και άλλα μικροαντικείμενα. Ο χώρος στη ποδιά είναι αρκετός για τα γόνατα, ενώ και η σέλα του είναι μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας, άρα οι δυο αναβάτες κάθονται άνετα για την κατηγορία.
Ο κινητήρας έγινε γνωστός μέσω του Liberty και είναι υγρόψυκτος, τροφοδοτούμενος μέσω ψεκασμού, αλλά με τέσσερις βαλβίδες οδηγούμενες από μονό επί κεφαλής εκκεντροφόρο, εξ ου και το όνομα, iGET4 αντί για iGET3 που αφορά στην τριβάλβιδη αερόψυκτη έκδοση των νέων Liberty. Σβήνει αυτόματα μόλις οι αισθητήρες του scooter σημειώσουν στάση μεγαλύτερη των 2-3 δευτερολέπτων και ξεκινά άμεσα, με την περιστροφή του γκαζιού. Πρέπει να πούμε ότι λειτουργεί άψογα, χωρίς υστέρηση στην επανεκκίνηση του μοτέρ, σαν να λειτουργούσε ο κινητήρας συνεχώς. Εάν κάποιος το επιθυμεί, μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα εύκολα από τον σχετικό διακόπτη στο τιμόνι.
Ο νέος κινητήρας πείθει απόλυτα με την ροπή του, τα γρήγορα ξεκινήματα στα φανάρια και την τελική κοντά στα 120 χ.α.ω., ενώ τα 110 είναι «εύκολα. Δεν κουράζει στις μεγάλες αποστάσεις και η προσπέραση των πιο αργών αυτοκινήτων γίνεται εύκολα. Σ’ αυτό συμβάλλει και η ευελιξία του, αποτέλεσμα των πλεονέκτημα των μεγάλων τροχών, αλλά και η καλή απόκριση των αναρτήσεων. Το Piaggio Medley 150 δείχνει ένα πολύ καλό πρόσωπο στην ευστάθεια και στην ευελιξία, έχοντας δυνατότητα να αλλάξει λωρίδα με ευκολία στην τελική του ταχύτητα, γεγονός πολύτιμο στηνπόλη.
Όλα τα παραπάνω προσφέρονται στην εξαιρετική τιμή των 2.990€. Τέλος, αξίζει να αναφερθούμε και στα πολύ αραία διαστήματα service, με την περιοδική συντήρηση να γίνεται ανά 10.000 χλμ. και το μεγάλο service ανά 20.000 χλμ.