Κάθε νέο Ford Fiesta προκαλεί εύλογα το έντονο ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού και της αγοράς. Δοκιμάσαμε το νέο Fiesta με τον 1.0 EcoBoost κινητήρα βενζίνης στην μεσαία έκδοση απόδοσης, με 125 PS και μας ενθουσίασε! Πρόκειται για την όγδοη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου, που βασίζεται σε βελτιωμένο πάτωμα σε σχέση με το προηγούμενο και έχει βελτιώσει σε πολλούς τομείς. Και μην ξεχνάμε ότι η προηγούμενη γενιά έμεινε μαζί μας κάπου οκτώ χρόνια…
Άλλωστε το σουπερμίνι της Ford είναι… best seller στην Ευρώπη και τώρα το νέο μοντέλο είναι σημαντικά βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Θα πρέπει να… φοβάται ο ανταγωνισμός στην κατηγορία, που ανθίσταται με μια σειρά νέων μοντέλων από όλες σχεδόν τις εταιρείες, σε μια κατηγορία κρίσιμη για όλους.
Πιο μοντέρνο και με καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή το εξωτερικό, πολύ ποιοτικό και χρηστικό το εσωτερικό, άψογοι χώροι για την κατηγορία και γενικά μια συνολική αναβάθμιση, παρά τις μικρές διαφορές στις διαστάσεις, αυτά είναι τα νέα δεδομένα του Fiesta που διατίθεται στις εκθέσεις.
Ο χιλιάρης EcoBoost με τους τρεις κυλίνδρους, τον άμεσο ψεκασμό και το μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής κατέκτησε και φέτος το βραβείο του International Engine of the Year στην κατηγορία έως 1.000 cc, για έκτη συνεχή χρονιά. Όχι άδικα. Πρόκειται για ένα ιδιαιτέρως εύστροφο μικρό μοτέρ, με επιδόσεις που εκπλήσσουν.Λίγο «ζορίζει» η κατανάλωση αλλά η Ford έχει προσθέσει ένα κουμπί Eco, το οποίο μειώνει αισθητά την ευαισθησία του γκαζιού στο πάτημα και γενικά ρίχνει την κατανάλωση. Χρειάζεται επομένως προσοχή , επειδή το συγκεκριμένο μοτέρ είναι πολύστροφο και.. σε παρασύρει!
Ένα από τα πιο θετικά χαρακτηριστικά του Ford Fiesta είναι η ευχάριστη οδική του συμπεριφορά. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, το τιμόνι παρέχει πλούσια και σαφή πληροφόρηση, η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες προσφέροντας καλή ποιότητα κύλισης και ταυτόχρονα δεν επιτρέπει στο αμάξωμα μεγάλες κλίσεις. Τέλος, τα φρένα ακινητοποιούν το αυτοκίνητο χωρίς καμία δυσκολία.
Εξαιρετικά πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός, που διαθέτει πλήρες πακέτο βοηθημάτων. Στα συστήματα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα (Lane Departure Warning) και διατήρησης λωρίδας (Lane Keep Assist) της βασικής έκδοσης Trend προσθέτει adaptive cruise control και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, αυτόματης εναλλαγής μεγάλης σκάλας φώτων και αναγνώρισης πινακίδων. Υπάρχουν ακόμη ο αυτόματος κλιματισμός, το SYNC 3 με οθόνη 8,0”, οι ζάντες ελαφρού κράματος 16”, το ηχοαπορροφητικό κλπ, ενώ η Ford διαθέτει χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 5,53%, προκαταβολή 40% και αποπληρωμή σε 48 μήνες.