Ερώτηση σχετικά με την έλλειψη σχολικών κτηριακών υποδομών και τα προβλήματα υπερπληρότητας που αντιμετωπίζουν τα σχολεία του Δήμου Ηρακλείου, για τα οποία η «Α» είχε πραγματοποιήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε προηγούμενο φύλλο της, κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Φώτης Κουβέλης.
Συγκεκριμένα, στην ερώτησή του ο κ. Κουβέλης αναφέρει τα εξής: «Από γονείς και συλλογικούς φορείς του Δήμου Ηρακλείου επισημαίνεται η έλλειψη κτηριακών υποδομών για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών της περιοχής τους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ειδικότερα, αναφέρεται ότι οι πέντε νέες προκατασκευασμένες αίθουσες διδασκαλίας που χορηγήθηκαν πρόσφατα, για την αντιμετώπιση των πιεστικών εκπαιδευτικών αναγκών του 7ου Δημοτικού, 9ου-10ου Δημοτικού και 7ου και 9ου Νηπιαγωγείου του Δήμου Ηρακλείου, αποτελούν μία προσωρινή λύση και δεν δίδεται οριστική λύση στο πρόβλημα της υπερπληρότητας και ακαταλληλότητας των αιθουσών διδασκαλίας, καθόσον οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί χώροι δύνανται να στεγάσουν μέχρι 15 μαθητές ο καθένας.
Παράλληλα, αναφέρεται ότι οι αίθουσες αυτές δεν πληρούν τους ασφαλείς κανόνες υγειονομικής λειτουργίας τους, ενώ για την αίθουσα που λειτουργεί στο 7ο Νηπιαγωγείο δεν έχει προβλεφθεί η ύπαρξη και λειτουργία υγειονομικού χώρου απόλυτα αναγκαίου για τη συγκεκριμένη σχολική μονάδα».
Ακολούθως, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ερωτά τον υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννη Ραγκούση και την υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου «ποια είναι η θέση τους για τη σημερινή παρατηρούμενη έλλειψη εκπαιδευτικών κτηριακών εγκαταστάσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην περιοχή του Δήμου Ηρακλείου και ποια μέτρα προτίθενται να λάβουν για την αντιμετώπισή τους».
Επιπλέον, ο κ. Κουβέλης ερωτά τους ανωτέρω υπουργούς εάν «προτίθενται να προβούν σε μια ολοκληρωμένη καταγραφή των κτηριακών εκπαιδευτικών αναγκών στην εν λόγω περιοχή, με βάση τον υπάρχοντα πληθυσμό και τις δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής, ώστε με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης να επιτευχθεί η οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος».
Αρετή Κοτσολάκου