Δυναμική επιστροφή στα δρώμενα του διευρυμένου πλέον Δήμου Κηφισιάς υπόσχεται ο Σύλλογος Αναβάθμισης Ποιότητας Ζωής της Ανατολικής Νέας Ερυθραίας.
Έχοντας στις πλάτες του 9 χρόνια δραστηριότητας, το τελευταίο χρονικό διάστημα είχε παραμείνει στο παρασκήνιο λόγω κάποιων συγκυριών.
Σήμερα, όμως, με περίπου 100 μέλη, επιστρέφει στην επικαιρότητα, με σκοπό να δώσει μάχη για τα αιτήματα των κατοίκων που ζουν στην περιοχή που περικυλώνεται από τις οδούς Ισμήνης, Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, Πόντου και Ελευθερίου Βενιζέλου.
Η εφημερίδα μας συνομίλησε με την πρόεδρο του Συλλόγου Νίτσα Χατζηανδρέου, η οποία μας εξέθεσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της περιοχή, καθώς και τις επιδιώξεις τους από τον νέο δήμαρχο Νίκο Χιωτάκη.
Όπως τονίζει, «θα παλέψουμε για την ίση κατανομή κονδυλίων και έργων στον ενιαίο Δήμο Κηφισιάς, προκειμένου να μην παραμεληθεί η περιοχή μας». Όσον αφορά στη συνεργασία τους με άλλους συλλόγους, δηλώνει ότι δεν έχουν προσεγγίσει ακόμη κανέναν, αλλά ότι «το μέλλον θα δείξει, γιατί καμμία φορά όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι, αργεί να ξημερώσει!».
Κυκλοφοριακή αναστάστωση
Μείζον θέμα για την περιοχή της Ανατολικής Νέας Ερυθραίας είναι η κυκλοφοριακή αναστάτωση που προκλήθηκε από τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που επιβλήθησαν στις οδούς Έλλης, Λεβίδου, Τροίας, Πόντου, Παπαφλέσσα.
Ορισμένοι κάτοικοι αποφάσισαν να προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας -στάση, όμως, με την οποία διαφωνεί ο Σύλλογος Αναβάθμισης Ποιότητας Ζωής Νέας Ερυθραίας, καθώς θεωρεί ότι το θέμα μπορεί να επιλυθεί με διάλογο και διαπραγμάτευση.
«Δεν χρειάζεται να φτάνουμε στα άκρα. Όλη αυτή η κατάσταση μπορεί να οδηγήσει σε διχόνοια μεταξύ των γειτόνων. Εμείς πιστεύουμε, ότι μπορεί να υπάρξει συνεννόηση».
Ο Σύλλογος φιλοδοξώντας να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο Δήμο και το κίνημα πολιτών, που έχει εξαγριωθεί για τα κυκλοφοριακά ζητήματα, πρόκειται να συναντηθεί με τον κ. Χιωτάκη στις αρχές Φεβρουαρίου για να γνωστοποιήσει τα αιτήματα των πολιτών. Στη συνέχεια, ο Σύλλογος θα πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση του Συλλόγου, ανοιχτή στους κατοίκους της περιοχής, ενώ ενδέχεται να μαζευτούν και κάποιες υπογραφές.
Στο μεταξύ, η πρόεδρος υποστηρίζει ότι οι κυκλοφοριακές αλλαγές έγιναν απότομα στη Νέα Ερυθραία, χωρίς συνεννόηση με τον πρώην Δήμο Κηφισιάς. Ωστόσο, θεωρεί ότι αδίκως ορισμένοι κάτοικοι υποστηρίζουν ότι δεν ενημερώθηκαν, καθώς η δημοτική αρχή είχε ενημερώσει Συλλόγους και κατοίκους για τις αλλαγές, το θέμα είχε συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο και επιπλέον είχαν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Όσον αφορά στον δήμαρχο, υποστηρίζει ότι σε προεκλογική συνάντηση μαζί του, είχε πει ότι είτε θα εφαρμόσει παλαιότερη κυκλοφοριακή μελέτη για τους κοινούς δρόμους των δύο πρώην Δήμων είτε θα εκπονήσει νέα.
Έλλειψη Τοπικής Συγκοινωνίας
Σημαντική έλλειψη στην περιοχή σημειώνεται και στο θέμα της συγκοινωνίας. Η μόνη σύνδεση της περιοχής με το εμπορικό κέντρο της Νέας Ερυθραίας και τον σιδηροδρομικό σταθμό Κηφισιάς είναι το λεωφορείο 561.
Σύμφωνα με την πρόεδρο, το λεωφορείο αυτό δεν εξυπηρετεί τους κατοίκους όχι λόγω της διαδρομής, αλλά λόγω της συχνότητάς του, που το καθιστά αναξιόπιστο.
Συγκεκριμένα, μέσα στη μέρα υπάρχουν μονάχα έξι δρομολόγια, τα οποία μάλιστα λήγουν στις 7 παρά 10. «Χρειάζεται συντονισμένο και οργανωμένο δίκτυο συγκοινωνίας, το οποίο να συνδέει πλέον τους πρώην 3 Δήμους.
Θεωρούμε, ότι αν γίνει αυτό, τότε θα λυθεί ένα μεγάλο τμήμα του προβλήματος της διαμπερούς κυκλοφορίας και στάθμευσης» δηλώνει.
Έληξε η ελεγχόμενη στάθμευση;
Υπέρ του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης είχε ταχθεί ο Σύλλογος Αναβάθμισης Ποιότητας Ζωής Ανατολικής Νέας Ερυθραίας, όταν το θέμα είχε απασχολήσει έντονα στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης.
Μετά χαράς είδε το Σύστημα να εφαρμόζεται το Πάσχα, όμως, λίγους μήνες μετά και συγκεκριμένα τον Οκτώβριο το Σύστημα… «κατάρρευσε».
Σύμφωνα με την κ. Χατζηανδρέου, η Δημοτική Αστυνομια έχει πάψει να πραγματοποιεί ελέγχους και φυσικά οι οδηγοί έχουν εκμεταλλευτεί αυτή την επιείκεια στο έπακρο, αδιαφορώντας πλέον για την τοποθέτηση της σχετικής κάρτας στο παράθυρο του αυτοκινήτου.