Tο πολυδιάστατο υποκριτικό εκτόπισμα της Cate Blanchett θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι φιλότεχνοι επισκεφθούν το «Πειραιώς 260, Χώρος Α», μέχρι τις 19 Ιουλίου, (από 19:00 έως 23:00).
Η Βρετανίδα ηθοποιός υποδύεται, ούτε λίγο ούτε πολύ, 13 διαφορετικούς ρόλους, πέρα από φύλα και κοινωνικές τάξεις, στο project «Manifesto», το οποίο παρουσιάζεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2017.
Η Blanchett ένωσε τις δυνάμεις της με τον Γερμανό εικαστικό Julian Rosefeldt και μαζί αποτίουν φόρο τιμής στα μεγάλα καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα. Το έργο/installation αποτελείται από 13 βίντεο που προβάλλονται σε 13 γιγαντοοθόνες και σε κάθε μια η ηθοποιός μεταμορφώνεται, σαν πραγματικός χαμαιλέοντας, σε ένα διαφορετικό χαρακτήρα.
Από εργάτρια και δασκάλα, μέχρι άστεγος, νοικοκυρά και χορογράφος, η Blanchett «φοράει» τον ένα χαρακτήρα μετά τον άλλο, ερμηνεύοντας στο φακό του Rosefeldt κάθε φορά ένα διαφορετικό μονόλογο, ο οποίος μεταφέρει στον θεατή τις θέσεις ρευμάτων όπως το Νταντά, ο Φουτουρισμός και το Dogma 95 του Τρίερ, τα οποία σημάδεψαν τον προηγούμενο αιώνα.
Εξερευνώντας τη θέση του καλλιτέχνη στον κοινωνικό ιστό, το συγκεκριμένο project αγαπήθηκε τόσο πολύ από την Blanchett, ώστε δέχτηκε να φωτογραφηθεί ως νοικοκυρά του ’50 με την αληθινή της οικογένεια, τον άντρα της Andrew Upton και τους τρεις γιους τους, καθώς «προσεύχεται» με τα λόγια του Claes Oldenburg, που γράφτηκαν για το κίνημα της pop art.
Η συνέχεια επί της (γιγαντο)οθόνης…