Συνεργασία του διάσημου ηθοποιού με γνωστή εταιρία καλλυντικών για συγκέντρωση πόρων για τον οργανισμό «AUTISM SPEAKS»
Σ ε μια σημαντική κοινωνική πρωτοβουλία προχώρησε ο Matthew McConaughey. Με στόχο να συγκεντρωθούν πόροι για τον «Autism Speaks», έναν παγκόσμιο οργανισμό που αποτελεί σημείο αναφοράς στο έργο της στήριξης των ανθρώπων με αυτισμό, ο διάσημος και βραβευμένος με Όσκαρ Αμερικανός ηθοποιός συνεργάστηκε με το brand Kiehl’s για τη δημιουργία ενός βίντεο, ώστε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να διαδώσει το μήνυμα ότι «τα παιδιά με αυτισμό χρειάζονται την προσοχή μας εδώ και τώρα».
Η Kiehl’s καλεί όλους να μοιραστούν το σημαντικό αυτό βίντεο και με κάθε κοινοποίηση, 1 δολάριο θα δωρίζεται στον Οργανισμό «Autism Speaks», φτάνοντας συνολικά έως και τα 200.000 δολάρια. Η συνεργασία αυτή περιλαμβάνει επίσης την κυκλοφορία της Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, ενός από τα πιο διάσημα προϊόντα της εταιρείας, σαν αναμνηστικό της καμπάνιας.
Ο McConaughey ήταν εκείνος που σχεδίασε τη συλλεκτική συσκευασία, η οποία αποτελείται από ζωηρά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα, μεταξύ των οποίων απεικονίζονται και τα ενωμένα κομμάτια ενός παζλ – μια αναφορά στο χαρακτηριστικό μπλε κομμάτι παζλ που συνιστά τον λογότυπο του Autism Speaks.
«Ο αυτισμός επηρεάζει περίπου 70 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, και πολλοί από τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στα προγράμματά μου «just keep livin» για μετά το σχολείο, ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα. Έχω δει και βιώσει ο ίδιος προσωπικά τις επιπτώσεις του αυτισμού, όχι μόνο στα ίδια τα παιδιά, αλλά και στις οικογένειές τους», δήλωνει ο McConaughey. «Είναι τιμή μου να συνεργάζομαι με την Kiehl’s και τον Autism Speaks, βοηθώντας στην παροχή έγκαιρης διάγνωσης και υπηρεσιών στα εκπληκτικά αυτά παιδιά και τις οικογένειές τους, κάτι που θα αλλάξει ριζικά όλη τους τη ζωή».
Μπορείτε να δείτε και να κάνετε share το βίντεο στη διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?v=fbUiXBiD9aU