Στον τηλεφωνικό αριθμό 11322 μπορούν οι καταναλωτές να τηλεφωνούν πλέον για όποιο θέμα σχετίζεται με τη σύνδεσή τους στο δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αττική.
Η νέα γραμμή της ΕΔΑ Αττικής ξεκίνησε στις αρχές Οκτωβρίου και διατίθεται στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Καλώντας με αστική χρέωση, ο καταναλωτής συνδέεται με εκπρόσωπο του τμήματος υποστήριξης πελατών ή το κέντρο άμεσης επέμβασης της εταιρείας προκειμένου να αναφέρει την τεχνική βλάβη στο δίκτυο.
Οι καταναλωτές επίσης μπορούν να λάβουν κάθε πληροφορία σχετικά με τη διαθεσιμότητα δικτύου φυσικού αερίου στη διεύθυνση ενδιαφέροντος τους, τα στάδια της διαδικασίας σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου, τις προσφορές της ΕΔΑ Αττικής, τα οφέλη και τις χρήσεις του φυσικού αερίου, καθώς και συμβουλές για την εγκατάσταση θέρμανσης και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπορικών συνεργατών της εταιρείας. Ένα τεχνολογικά προηγμένο σύστημα εξυπηρέτησης οικοδομείται με την ιστοσελίδα www.edaattikis.gr και τη νέα γραμμή 11322 αποσκοπώντας στην αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών και την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της.