Συμμετέχετε σε ένα νέο και ανεξάρτητο συνδυασμό στα δημοτικά πράγματα της Κηφισιάς – Νέας Ερυθραίας και Εκάλης. Ποιες είναι οι δικές σας προτεραιότητες;
Όντως ο συνδυασμός μας είναι ανεξάρτητος, ελεύθερος από κομματικές αγκυλώσεις. Οι δικές μου προτεραιότητες είναι οι εξής: διαφάνεια στις δράσεις του Δήμου, διαρκής σεβασμός στον πολίτη, μέτρα αντιμετώπισης της ανεργίας και ενίσχυση της κοινωνικής πρόνοιας, αλλά κυρίως και πάνω απ’ όλα, στήριξη και βελτίωση της Παιδείας μας με όποιον τρόπο είναι αυτό εφικτό, διότι χωρίς Παιδεία, ελπίδα δεν υπάρχει.
Ως μάχιμη εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά και ως συγγραφέας έξι βιβλίων, πιστεύετε ότι υπάρχει ελπίδα σήμερα για πιο ουσιαστικές τομές στην Παιδεία και πως μπορείτε να βοηθήσετε σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα μέσα από θέση ευθύνης στη διοίκηση του Δήμου;
Πιστεύω ξεκάθαρα ότι το πρόβλημα της χώρας μας είναι ένα τραγικό έλλειμμα παιδείας. Οι πρόσφατες κυβερνήσεις, αντί να βοηθήσουν και να στηρίξουν την Παιδεία μας, την αδικούν και τη μειώνουν. Να αναφέρω το κλείσιμο των Σχολικών Βιβλιοθηκών, τη συγχώνευση σχολείων, την κατάργηση ειδικοτήτων στην τεχνική – επαγγελματική εκπαίδευση. Η Παιδεία στοχοποιείται διότι ενοχλεί, διότι παράγει μορφωμένους ανθρώπους που δεν υπηρετούν το σύστημα άκριτα και τυφλά. Αν αξιωθώ να εκλεγώ, θα είμαι ευτυχής να μπορέσω να υπηρετήσω την Παιδεία από όποια θεσμική θέση του Δήμου προκύψει αυτό. Θα είμαι περήφανη αν αγωνιστώ για τα σχολεία μας, για τις βιβλιοθήκες, για τις σχολές γονέων και δεσμεύομαι ενώπιον των συμπολιτών μου με τη δήλωση αυτή.
Τι θα απαντούσατε περιεκτικά στα θέματα που έθεσε, κατά την πρόσφατη εκδήλωσή της για την Παιδεία και τις σχολικές υποδομές, η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Κηφισιάς;
Παρακολούθησα τη συγκεκριμένη εκδήλωση και διαπίστωσα τα εξής: τα ερωτήματα που έθεσε η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων, αν και ενδιαφέροντα, ήταν σε κάποιο βαθμό επικαλυπτόμενα. Το πρωταρχικό είναι βεβαίως, πού θα βρεθούν τα κονδύλια για την ενίσχυση της Παιδείας και στο ακανθώδες αυτό ερώτημα οι απαντήσεις μπορεί να είναι πολλές. Τα πράγματα δείχνουν ότι οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών περνάνε από τα σχολεία στους Δήμους και τις περιφέρειες, οπότε πρέπει να υπάρχει η ανάλογη ευαισθητοποίηση, να μη βρεθεί κανένας εκπαιδευτικός στο δρόμο, διότι μιλάμε για ανθρώπους που έχουν επενδύσει τη ζωή τους στο λειτούργημα αυτό. Συνοψίζοντας λέω τα εξής: αμέριστη στήριξη από την τοπική αυτοδιοίκηση στο σχολείο, στον εκπαιδευτικό, και στην Παιδεία γενικότερα, με τόνωση της φιλαναγνωσίας και επέκταση των βιβλιοθηκών, αφού η Παιδεία αποτελεί την ίδια την ταυτότητά μας.