Δεύτερο πρόβλημα, το οποίο κατονόμασαν στην «Α» οι περίοικοι ήταν ότι σχεδόν σε όλους τους κάθετους προς την Παπαναστασίου δρόμους είχαν τοποθετηθεί απαγορευτικά σήματα, παρά τη λογική ότι θα έπρεπε να υπάρχουν δρόμο παρά δρόμο. Τελικά, η διοίκηση προσπάθησε να αμβλύνει το πρόβλημα, με την αλλαγή, ωστόσο, της κατεύθυνσης μονάχα ενός δρόμου, της οδού Γ. Λαμπράκη, που απέκτησε κατεύθυνση προς την Παπαναστασίου.
Όσον αφορά στην κατεύθυνση της Παπαναστασίου, το Σώμα αποφάσισε κατά πλειοψηφία να παραμείνει κάθοδος και διπλής από την Αγ. Σαράντα έως την Γ. Σεφέρη! Αποτέλεσμα; Η πλειονότητα των οδηγών συνεχίζει να παρανομεί και έτσι όσοι ανεβαίνουν την Παπαναστασίου από την Αγίων Σαράντα, δεν στρίβουν στην Γ. Σεφέρη, αλλά συνεχίζουν αμέριμνοι προς τα πάνω μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους.
«Οι γονείς μας παρανομούν καθημερινά, προκειμένου να αποφύγουν έναν τεράστιο γύρο» λένε με φυσικότητα οι μαθήτριες του Λυκείου Μαριέλλα και Αργυρώ.
Απεναντίας, ο κάτοικος Κωνσταντίνος Κολοβός, υποστήριξε ότι οι ποδηλατόδρομοι και οι ρυθμίσεις έδωσαν μια «ανάσα» στην περιοχή. Παράλληλα, τόνισε, ότι έπαψε η διέλευση βαρέων φορτηγών -άποψη, την οποία αντέκρουσαν οι καταστηματάρχες.
Πάντως, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επηρέασαν και τους καταστηματάρχες, που έκαναν λόγο για μείωση του τζίρου τους στο μισό!
Χαρακτηριστικά, η ιδιοκτήτρια βιβλιοπωλείου Ελένη Χαρούλη δήλωσε ότι «ο κόσμος προτιμά να πάει κάπου πιο μακριά αρκεί να φτάσει στον προορισμό του γρήγορα και να βρει χώρο στάθμευσης. Δύο στοιχεία, δηλαδή, που δεν έχει, όταν έρχεται στο δικό μου κατάστημα».
Παρόμοια, ο ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ Σπύρος Καμπάς συμφώνησε στην πτώση του τζίρου, ενώ αναφερόμενος στις προθέσεις της διοίκησης να προλάβει την κατασκευή των ποδηλατοδρόμων πριν την αυτοδιοικητική μεταρρύθμιση, άφησε αιχμές για «οικονομική αρπαχτή».
Από την πλευρά της διοίκησης, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Στάθης Κύρλος δήλωσε ότι «προχωρήσαμε στις αλλαγές, ύστερα από διαβουλεύσεις με κατοίκους και αυτοψία της υπηρεσίας μας, εντούτοις, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν ευχαριστήθηκε το σύνολο των κατοίκων. Θέλω να τονίσω, όμως, ότι η κυκλοφοριακή μελέτη είχε εκπονηθεί πριν την κατασκευή των ποδηλατοδρόμων και άρα, ήταν επόμενο να χρειαστούν κάποιες τροποποιήσεις».
Αμάλθεια Καραλή