Οι ατέλειες και οι παραλήψεις των πρώτων ρυθμίσεων θα αποκατασταθούν με την εφαρμογή της νέας κυκλοφοριακής μελέτης.
Το παράλογο είναι, όταν υπάρχει πρόθεση από τον Δήμο για την εξάλειψη κυκλοφοριακών προβλημάτων, όταν όλοι επιθυμούμε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στηριζόμενες στην αρχή της ίσης κατανομής των βαρών από τη διέλευση των οχημάτων και την προστασία της κατοικίας όπου και να βρίσκεται, να συντηρούνται έμμονες ιδέες κατοίκων με στόχο να ανατρέψουν ό,τι καλό και περιβαλλοντικά ενδεδειγμένο έχει γίνει μέχρι σήμερα. Κάποιοι επιθυμούν να ανατραπεί και να επανέλθει εντονότερα η εσωτερική διαμπερής υπερτοπική κυκλοφορία και να υπάρχουν άνετοι χώροι στάθμευσης για τους επισκέπτες.
Με απλά λόγια, να θυσιαστούν όλα στο βωμό του αυτοκινήτου και να επιβαρύνουμε τη ζωή μιας γειτονιάς γιατί – δήθεν – τα έργα που έγιναν ανέβασαν την αγοραστική αξία κάποιων ιδιοκτησιών.
Κύριε Δήμαρχε, Κύρια Πρόεδρε, Κυρίες και Κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι,
Τα αιτήματα
Ο Σύλλογος και τα μέλη του Δ.Σ με την παρούσα επιστολή ζητούν:
1. Να συνεχίσετε τα ίδια έργα πνοής σε όλο το Δήμο και στην Δημοτική Ενότητα Νέας Ερυθραίας, στην Ανατολική της περιοχή, την επέκτασή τους και στην οδ. Βάρναλη, όπως έχει προβλεφθεί στις μελέτες και, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, να προβείτε στις αναγκαίες βελτιώσεις των υπαρχόντων έργων. Να προχωρήσετε στην εφαρμογή, της εγκεκριμένης από το Δημοτικό Συμβούλιο, κυκλοφοριακής μελέτης (σχέδιο 5Β, απόφαση 474/2011).
2. Να προστατέψετε με κάθε νόμιμο τρόπο ό,τι έργο έχει κατασκευασθεί μέχρι σήμερα και έχει βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
3. Να προχωρήσετε σε κάθε ενέργεια ενημέρωσης κάθε Αρχής, Δημόσιας η Δικαστικής, για την αξία των έργων που έχουν κατασκευασθεί και να τα προστατέψετε από κάθε μορφή μικρόψυχης ή αλόγιστης συμπεριφοράς.
4. Να υπερασπιστείτε το Δημόσιο Συμφέρον για νέες μορφές κίνησης στις πόλεις μας, όπως το ποδήλατο και η πεζοπορία.
5. Να υπερασπισθείτε το εθνικό συμφέρον, να μεγιστοποιείτε την απορροφητικότητα κονδυλίων από την ΕΕ και να μην εκθέτετε την χώρα μας έναντι των ευρωπαίων εταίρων.
6. Να υπεραμυνθείτε του δικαιώματος να ζούμε ασφαλείς στα σπίτια και τις γειτονιές μας.
Κύριε Δήμαρχε,
Με τη λογική κάποιων ιδιοκτητών περί δήθεν “μη τελειώσεως Διοικητικής πράξης” από την εμπειρία μέχρι σήμερα, γνωρίζουμε ότι ο Τύπος πολλές φορές έχει θάψει την ουσία, την πρόοδο και την ευημερία.
Λόγοι ασφάλειας δικαίου δεν συντρέχουν μόνο για το ιδιωτικό αλλά και για το Δημόσιο συμφέρον.
Ας κοιτάξουμε λοιπόν την ουσία που, εν προκειμένω, είναι η βιωσιμότητα των πόλεων και της εθνικής οικονομίας μας και ας στηρίξουμε μαζί όλα τα έργα ανάπλασης των Δημοτικών Ενοτήτων μας αφού, αποτελούν αλυσίδα περιβαλλοντικής πολιτικής όχι μόνο σε τοπικό αλλά και σε πανελλαδικό επίπεδο.
Ο Σύλλογός μας έχει ως καταστατική του αρχή, όπως άλλωστε υποδηλώνει και η επωνυμία του, την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής. Δεν υπογράφουμε την παρούσα επιστολή για την προστασία των δικών μας δρόμων, των παιδιών και των ατόμων με ειδικές ανάγκες μιας γειτονιάς μόνο.
Συνηγορούμε για όλα τα έργα διαπλατύνσεων πεζοδρομίων – πρασίνου, φωτισμού και μονοδρομήσεων, που πρέπει να χαρακτηρίζουν όλους τους δρόμους κάθε Δημοτικής Ενότητας.
Υποστηρίζουμε κάθε κυκλοφοριακή ρύθμιση, η οποία θα απομακρύνει την άσκοπη χρήση του αυτοκινήτου, ή την υπερτοπική κυκλοφορία στις γειτονιές του Δήμου μας.
Δηλώνουμε ότι, με απαρχή την γειτονιά μας, θα υποστηρίξουμε και θα ενισχύσουμε κάθε ενέργειά σας για την υγεία, ασφάλεια και επικοινωνία που δικαιούται να έχει χωρίς διακρίσεις κάθε δημότης και κάθε γειτονιά της σημερινής Κηφισιάς, μέσα από την πολιτική της βιώσιμης κινητικότητας.
Με εκτίμηση,
Για το Δ. Σ του Συλλόγου
Η Πρόεδρος Στυλιανή Χατζηανδρέου
Ο Αντιπρόεδρος Παναγιώτης Τουτουδάκης







































































































