15. Προβλέπεται η δημιουργία δικτύου πεζοδρόμων μεταξύ των οικοδομικών τετραγώνων που αποτελούν το κέντρο της πόλης, με στόχο την απομάκρυνση των οχημάτων και την αναβάθμιση της περιοχής. Παράλληλα, προβλέπεται να διατηρηθεί ένα ρεύμα κυκλοφορίας οχημάτων για την ευκολότερη προσέγγιση στους χώρους στάθμευσης των καταστημάτων της περιοχής.
16. Προτείνεται να δημιουργηθεί πεζόδρομος/ποδηλατόδρομος από τον περιβάλλοντα χώρο της Ιεράς Μονής Χρυσοβαλάντου μέχρι το διαδημοτικό χώρο αθλητικών εγκαταστάσεων Λυκόβρυσης – Μεταμόρφωσης σε σχέση με τη ζώνη πρασίνου που διαχωρίζει την περιοχή επαγγελματικών, βιοτεχνικών εγκαταστάσεων (ΒΙΠΑ – ΒΙΟΠΑ) με την περιοχή κατοικίας.
17. Προτείνεται να τεθεί χρονικός ορίζοντας 12 ετών για την απομάκρυνση των οχλουσών χρήσεων που δεν προβλέπονται στις επί μέρους ζώνες χρήσεων γης. Ειδικότερα, προβλέπεται η απομάκρυνση των εξής χρήσεων γης: βιοτεχνίες, βιομηχανίες, μαρμαράδικα, μάντρες οικοδομικών υλικών, συνεργεία αυτοκινήτων – μοτοσικλετών, βιομηχανικές – βιοτεχνικές αποθήκες, αποθήκες χονδρεμπορίου.
«Ναι στο γενικό σύνολο»
Τη συμφωνία του με τις γενικές κατευθύνσεις της τροποποίησης του ΓΠΣ εξέφρασε ο επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ Παναγιώτης Ασβεστάς, ζητώντας, ωστόσο, αρκετές διευκρινίσεις σε επιμέρους ζητήματα.
Αντίθετα, έντονες αντιδράσεις εξέφρασε ο σύμβουλος της διοίκησης Προκόπης Μπελεχρής, εκτιμώντας ότι το σχέδιο μετατρέπει σε περιοχή αμιγούς κατοικίας όλη τη Λυκόβρυση, απομακρύνοντας τις επαγγελματικές χρήσεις.
Ωστόσο, αφού δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις, ο κ. Μπελεχρής υπερψήφισε την πρόταση, με τη σημείωση να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις που κατέθεσε.
Αρετή Κοτσολάκου