1. Ποιος ή ποιοι είχαν συμφέρον να μη γίνει το γκαράζ και τον ανάγκασαν(;) να πισωγυρίσει το θέμα της υλοποίησής του; Προβάλλοντας μάλιστα αστείες δικαιολογίες περί χρονοβόρων διαδικασιών, ανώριμου έργου και υπέρογκου κόστους; ″Επιχειρήματα″ που κατέρρευσαν παταγωδώς από την εξέλιξη των γεγονότων.
2. Πώς εξηγεί ότι η μελέτη των αναπλάσεών του ήταν διογκωμένη κατά 2.400.000 ευρώ, ποσό που, εάν δεν υπήρχε ο έντονος ανταγωνισμός των εργολάβων (ενδιαφέρθηκαν 49), θα πήγαινε στις τσέπες κάποιων, όπως συνήθως γίνεται, όταν επιτυγχάνεται συνεννόηση μεταξύ τους;
3. Πώς θα αναπληρωθεί η ζημιά για τον Δήμο από την απώλεια των 2.400.000 ευρώ, κονδύλι υπεραπαραίτητο για σοβαρά έργα υποδομής;
4. Ποιος τελικά θα πληρώσει το κόστος αποξήλωσης της ψευτοανάπλασης του απαλλοτριωμένου οικοπέδου, όταν μία υπεύθυνη και σοβαρή δημοτική αρχή αλλά και οι ανάγκες της πόλης θα επιβάλλουν την κατασκευή του υπόγειου γκαράζ;».
❍ ❍ ❍
Επίσης, σε προηγούμενη ανακοίνωσή της η ίδια παράταξη χαρακτηρίζει «σκάνδαλο» την απόφαση της δημοτικής αρχής να μην κατασκευάσει υπόγειο χώρο στάθμευσης, ενώ επιρρίπτει ευθύνες και στον νομάρχη Γιάννη Σγουρό, επειδή «ως Πόντιος Πιλάτος ένιψε τας χείρας του. Σκόρπισε χωρίς λογική τα κονδύλια του ελληνικού λαού (αφού προέρχονται από τα τέλη κυκλοφορίας), ιδιαίτερα σε μία εποχή που θα έπρεπε να τυγχάνουν ιδιαίτερης χρήσης και περίσκεψης».
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: «Έπιασαν τόπο οι προτάσεις του Δήμου»
Από την πλευρά της, η δημοτική αρχή υποστηρίζει ότι «έπιασαν τόπο οι προσπάθειες του Δήμου», εφόσον «το μεγάλο έργο δημοπρατήθηκε και εισήλθε στη φάση της εκτέλεσης».
Αναφερόμενος στον χρόνο του έργου, ο δήμαρχος Γιάννης Θεοδωρακόπουλος δήλωσε ότι «είναι αυτονόητο πως δεν πρόκειται ν’ αρχίσουμε τα σκαψίματα πριν από τις εκλογές. Δεν έχουμε, λοιπόν, το άγχος για να δείξουμε κάτι την τελευταία στιγμή. Η φιλοσοφία μας είναι πολύ διαφορετική από τη φιλοσοφία άλλων».
Ο δήμαρχος χαρακτήρισε το έργο «όνειρο δεκαετιών» και παράλληλα υποστήριξε ότι «η μεγάλη παρέμβαση του Δήμου, η οποία χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από τη Νομαρχία Αθηνών, θ’ αλλάξει την εικόνα της πόλης και θα την κάνει πιο φιλική και πιο ανθρώπινη».
Επιπροσθέτως, δήλωσε ότι «οι προσπάθειες που κάναμε όλοι στη δημοτική αρχή, εδώ και τρία χρόνια, δίνουν αποτέλεσμα και είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό. Σε λιγότερο από ένα χρόνο θα έχουμε μια πόλη αρκετά πιο όμορφη και λειτουργική και θα τη χαιρόμαστε μικροί και μεγάλοι».
Τέλος, ευχαρίστησε για ακόμη μια φορά τον νομάρχη Αθηνών Γιάννη Σγουρό, αλλά και όλες τις παρατάξεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου, οι οποίες έδωσαν ομόφωνα την έγκριση να προχωρήσει το έργο.
❍ ❍ ❍
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Μιχάλης Κυδωνάκης υποστήριξε ότι η Λεωφόρος Ειρήνης θα μετατραπεί σε έναν σύγχρονο και φιλικό δρόμο για τους πολίτες, ενώ όσον αφορά στην κατασκευή της πλατείας, δήλωσε: «Είναι πολύ σημαντικό που η πόλη μας αποκτά το σημείο αναφοράς».
Αμάλθεια Καραλή