Αυτό, σύμφωνα με τους κατοίκους, ισχύει και στην προκειμένη περίπτωση, καθώς η αδειοδότηση για την τοποθέτηση των συγκεκριμένων κεραιών είχε δοθεί το 2002. Κι αυτό γιατί η άδεια του ΕΕΤΤ δεν υποκαθιστά την άδεια που κανονικά θα έπρεπε να δοθεί από την Πολεοδομία και η οποία ουδέποτε ζητήθηκε από την Cosmote.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την απόφαση της Πολεοδομίας που εκδόθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου «απορρίπτεται ομόφωνα η με αρ. πρωτ. 4468/22-7 αίτηση της Cosmote, αφού δεν προσκομίσθηκε η απαιτούμενη έγκριση της Πολεοδομίας» και καταλήγει ως εξής: «Μετά την απόρριψη αυτή χαρακτηρίζονται ως παράνομες όλες οι εγκαταστάσεις που δεν περιγράφονται στην 128/06 και 12/89 οικοδομικές άδειες, καθώς και στην 13263 έγκριση της Πολεοδομίας».
Ο Σύλλογος Ψαλιδίου δηλώνει πρόθυμος να παραστεί στην εξέταση της υπόθεσης από το Διοικητικό Εφετείο και τόσο η πρόεδρος του συλλόγου Βάσω Τζιτζικοπούλου όσο και τα μέλη του, δηλώνουν ως απώτερο στόχο το ξήλωμα ολόκληρου του πυλώνα, υποστηρίζοντας ότι οικοδομήθηκε σε περιοχή αμιγούς κατοικίας το 1989, με ύψος και προϋποθέσεις που είναι παράνομες σε σχέση με τον χαρακτηρισμό της περιοχής.
Πονοκέφαλος» το κυκλοφοριακό…
Αν άκουγε κανείς τα πηγαδάκια των κατοίκων του Ψαλιδίου κατά τη συγκέντρωσή τους κάτω από τον πυλώνα του ΟΤΕ, θα μπερδευόταν, νομίζοντας ότι συγκεντρώθηκαν για να μιλήσουν για τα κυκλοφοριακά προβλήματα της περιοχής!
Παρά τις θετικές πρώτες εντυπώσεις από την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης του Πανεπιστημίου Πατρών στην περιοχή, δεν λείπει η γκρίνια από τους κατοίκους διαφόρων οδών, οι οποίοι διαμαρτύρονται για κάποιες από τις τροποποιήσεις.
Το σκηνικό της περιοχής, ειδικά επί της οδού Παπανδρέου παρά την Αττική Οδό, θυμίζει στρατόπεδο, καθώς στις εισόδους των κάθετων οδών (Αιγαίου, Ζωοδόχου Πηγής, Μηνιάτη, Ρίτσου, Ψαρών κ.λπ.) έχουν τοποθετηθεί τα γνωστά ασπροκόκκινα εμπόδια (βλ. φωτό) προκειμένου να τηρούνται οι ρυθμίσεις που υποδεικνύουν οι ταμπέλες που έχουν τοποθετηθεί. Κάτι που αποδεικνύεται δύσκολο, καθώς αρκετοί οδηγοί τις παραβλέπουν και μπαίνουν αντίθετα στους δρόμους.
Χειρότερη είναι η κατάσταση στην γέφυρα της οδού Αιγαίου που οδηγεί στο υπουργείο Παιδείας και το Mall. Παρά τις μεγάλες και ευδιάκριτες ταμπέλες που απαγορεύουν τη διέλευση προς αυτή την κατεύθυνση, είναι ουκ ολίγοι οι οδηγοί που… σφυρίζουν αδιάφορα, στρίβοντας από την Παπανδρέου αριστερά ή βγαίνοντας από την Αιγαίου ευθεία.
Όπως ανέφερε, μιλώντας στην ΑΜΑΡΥΣΙΑ, η πρόεδρος του Συλλόγου Ψαλιδίου Βάσω Τζιτζικοπούλου, «οι μπάρες αυτές, οι οποίες όντως συνιστούν μια άσχημη εικόνα για την περιοχή μας, μπήκαν μετά από πρωτοβουλία μας, προκειμένου να αποφευχθούν οι παραβιάσεις των νέων κυκλοφοριακών υποδείξεων από τους οδηγούς και να αποφευχθούν οι όποιοι κίνδυνοι και παρεξηγήσεις, έως ότου εμπεδωθούν από όλους». Προσθέτει, ωστόσο, ότι το πρόβλημα όχι μόνον εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά πολλά κομμάτια από τα εμπόδια βρίσκονται αφημένα διάσπαρτα σε διάφορα σημεία, καθώς οι οδηγοί τα μετακινούν για να μπουν στην οδό που θέλουν!
Εν αναμονή, πάντως, των νέων δημοτικών αστυνομικών που αναμένεται να επιβλέπουν την τήρηση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην περιοχή, ο σύλλογος έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να αφουγκραστεί τις απόψεις και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της κυκλοφοριακής μελέτης. Στο πλαίσιο αυτό, τα μέλη του μοιράζουν στους κατοίκους ένα ερωτηματολόγιο, με το οποίο ζητούν τη γνώμη τους προκειμένου να διαμορφώσουν τις διορθωτικές τους προτάσεις προς τη δημοτική αρχή.