Ασφαλώς όταν μιλάμε για οχήματα των οποίων η ηλικία είναι μεγάλη και η χρήση καθημερινή, θα υπάρξουν και βλάβες. Όμως οι βλάβες αντιμετωπίζονται με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.
Ενώ στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του στόλου των λεωφορείων, προχωρήσαμε πριν μερικές μέρες στην παραλαβή 5 λεωφορείων που μισθώσαμε από την ΕΘΕΛ και από τις αρχές του 2010 θα έχουμε εντάξει στον στόλο αυτό και 5 νέα mini bus».
Για τους ισχυρισμούς των εργαζομένων ότι μπορεί να καλυφθεί η μισθοδοσία των πλεοναζόντων αν περικοπούν τα έξοδα επικοινωνίας του δημάρχου:
«Πρώτον, δεν υπάρχουν έξοδα επικοινωνίας του Δημάρχου, αλλά επικοινωνία του Δήμου και των υπηρεσιών του με τους δημότες.
Δεύτερον, θεωρούμε πως όσο σημαντικό είναι να παράγουμε καθημερινά έργο και νέες υπηρεσίες για τους δημότες μας, εξίσου σημαντικό αλλά και υποχρέωσή μας είναι το έργο αυτό και τις υπηρεσίες να τις επικοινωνούμε με τους δημότες μας, ώστε και να τις γνωρίζουν, αλλά και να επωφελούνται από αυτές. Τι να το κάνεις το έργο, τι να τις κάνεις τις υπηρεσίες, όταν ο πολίτης δεν τις γνωρίζει και δεν μπορεί να τις αξιοποιήσει;
Τρίτον, επειδή πολλά λέγονται για τις δαπάνες επικοινωνίας για λόγους εντυπώσεων και χωρίς τεκμηριωμένα στοιχεία, όλοι γνωρίζουν ότι επί των δικών μας ημερών οι δαπάνες αυτές σε σχέση με το παρελθόν είναι σημαντικά μειωμένες.
Θα σας αναφέρω τρία νούμερα:
- Το 2003 τα έξοδα της επικοινωνίας ανήλθαν στο 1.974.716 ευρώ.
- Το 2004 στα 5156007 ευρώ.
- Και το 2007 στο 1507998 ευρώ.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια συνεδριάσεων του Δημοτικού μας Συμβουλίου, όταν είχαμε παρουσιάσει τους ισολογισμούς και τις εκθέσεις των ελεγκτών της Επιχείρησης Επικοινωνίας, είχαμε την ευκαιρία όλοι να διαπιστώσουμε τι γινόταν κατά το παρελθόν στον τομέα αυτό. Και τι δεν γίνεται σήμερα».
Για τους ισχυρισμούς ότι δίνονται υπερβολικοί μισθοί σε συμβούλους και συνεργάτες του δημάρχου:
«Κανένα φυσικό πρόσωπο που εργάζεται ως συνεργάτης ή σύμβουλος του Δημάρχου δεν παίρνει υπερβολικό μισθό και σίγουρα δεν παίρνει τους πολύ υψηλούς μισθούς που έπαιρναν οι σύμβουλοι της προηγούμενης διοίκησης. Και μιλάμε για μισθούς τότε της τάξης των 5-6 και 7000 ευρώ, που σήμερα δεν δίνονται ούτε κατά διάνοια. Και θέλω επίσης να τονίσω ότι όλοι όσοι είναι σήμερα σύμβουλοι της διοίκησης, εργάζονται και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους καθημερινά και δεν είναι αργόμισθοι, όπως συνέβαινε στο παρελθόν.
Όσον αφορά την πρόσληψη συνταξιούχων , έχω να επισημάνω ότι η σημερινή διοίκηση, υπηρετώντας τη λογική περιορισμού του κόστους αλλά και αξιοποίησης της γνώσης και των εμπειριών ανθρώπων που υπηρέτησαν από θέσεις ευθύνης το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, χρησιμοποιεί ανθρώπους που μας προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε εξειδικευμένους τομείς όπως η κοινωνική μέριμνα, η δημοτική αστυνομία, η πολιτική προστασία, τα τεχνικά έργα και η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού. Οι άνθρωποι αυτοί είναι λιγότεροι από 10 και σε σχέση με τα λίγα χρήματα που κοστίζουν, η προσφορά είναι πολλαπλάσια».
Για την άποψη ότι μέσω των ΣΔΙΤ εκχωρούνται υπηρεσίες του Δήμου σε ιδιώτες:
«Καμία υπηρεσία του Δήμου δεν εκχωρούμε σε ιδιώτες. Ο Δήμος τόσο σήμερα, όσο και στο μέλλον, θα έχει την ευθύνη σχεδιασμού, οργάνωσης και παροχής όλων των υπηρεσιών που παρέχει στους πολίτες της πόλης. Και δεν παραχωρεί καμία αρμοδιότητα του σε ιδιώτες. Σε αντίθεση με τα όσα υποστηρίζουν από το Σωματείο των εργαζομένων, ο Δήμος Αμαρουσίου προτίθεται να προχωρήσει σε διαγωνιστική διαδικασία όχι για να υλοποιήσει έργα ΣΔΙΤ, αλλά για να προσλάβει χρηματο-οικονομικούς συμβούλους οι οποίοι θα μελετήσουν κατά πόσο μπορεί να είναι επωφελής για το Δήμο και τους πολίτες μία επένδυση, η οποία μπορεί να υλοποιηθεί με την διαδικασία σύμπραξης ΟΤΑ και Ιδιώτη.
Είναι όμως άλλο πράγμα προσλαμβάνω σύμβουλο κι άλλο προχωρώ στην εκχώρηση αρμοδιοτήτων του Δήμου. Και πρέπει να τονίσουμε ότι οι μελέτες αυτές χρηματοδοτούνται από το ΘΗΣΕΑ , χωρίς να κοστίζουν ούτε ένα ευρώ στο δημότη της πόλης. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η πόλη μας χρειάζεται μια σειρά από έργα και υποδομές, τα οποία δεν μπορεί ο Δήμος στην οικονομική κατάσταση που βρίσκεται , να χρηματοδοτήσει. Για τα έργα αυτά πράγματι αναζητούμε σύγχρονα «εργαλεία» που θα μας επιτρέψουν, αφενός να τα κατασκευάσουμε χωρίς να δαπανήσουμε ούτε ένα ευρώ.