«Εμείς ήμασταν εξ αρχής ξεκάθαροι και ουδέποτε είπαμε ότι πρόθεσή μας είναι η ιδιωτικοποίηση», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι η διοίκηση έχει πολλές φορές συμπαρασταθεί στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων με κάθε μέσο.
Ωστόσο, όπως σημείωσε ο κ. Κουράσης, λόγω της ανανέωσης της προεκλογικής περιόδου -αρχικά- ανακοινώθηκε η αναστολή προσλήψεων εποχικού προσωπικού. «Με αυτό το δεδομένο, συζητήσαμε με τους προϊστάμενους την πιθανότητα, επειδή πάγωσαν οι προσλήψεις να συνεργαστούμε με ιδιωτική εταιρεία για δύο – τρεις μήνες, ώστε να μπορέσουν πάρουν την καλοκαιρινή άδειά τους οι εργαζόμενοι». Όπως, όμως, διαβεβαίωσε ο ίδιος, κατόπιν των κυβερνητικών εξαγγελιών για εξαίρεση του συγκεκριμένου τομέα -μεταξύ άλλων- από την αναστολή των προσλήψεων, η διοίκηση αποφάσισε ότι δεν συντρέχει λόγος για την προσωρινή παραχώρηση τμήματος της αποκομιδής σε ιδιώτες.
«Θα προβαίναμε σε αυτή τη λύση μόνο για λόγους υγείας και αδειοδότησης του προσωπικού», επέμεινε ο δήμαρχος, υπενθυμίζοντας ότι «από τη μέρα ανάληψης των καθηκόντων μας έχει συνταξιοδοτηθεί πολύ μεγάλος αριθμός εργαζομένων στην Καθαριότητα».
Λ. ΚΑΡΑΤΖΑ: «Ανοίγετε τον δρόμο στους ιδιώτες»
Η παραπάνω τοποθέτηση δεν έπεισε, όπως φαίνεται την κ. Καρατζά, η οποία υποστήριξε ότι «με αυτόν ακριβώς τον τρόπο ξεκινάει η ιδιωτικοποίηση». «Η πρώτη σας ενέργεια θα έπρεπε να είναι να φέρετε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο προς συζήτηση και όχι να προχωρήσετε σε μελέτη για συνεργασία με ιδιώτη», είπε η ίδια, σημειώνοντας ότι «η άποψη της παράταξής μας είναι ότι προωθείτε την ιδιωτικοποίηση».
Η επικεφαλής της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ επανέλαβε για ακόμη μια φορά ότι ήδη τα χρήματα που καταβάλλουν οι δημότες με τη μορφή ανταποδοτικών τελών είναι περισσότερα από αυτά που τελικά τους αποδίδονται με τη μορφή υπηρεσιών.
«Δηλαδή, εάν στο μέλλον συνεχιστούν οι ελλείψεις σε προσωπικό, η λύση στην οποία θα καταφύγετε είναι η συνεργασία με ιδιώτες;», διερωτήθηκε η ίδια και, κλείνοντας την τοποθέτησή της επισήμανε ότι «σε αυτό το σημείο που βρισκόμαστε μας έφτασε η στάση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να μην διαμαρτύρεται για τίποτα και να διαχειρίζεται την κρίση στην οποία την υποβάλλουν».
Πάντως, κλείνοντας το θέμα ο δήμαρχος επανάλαβε με κατηγορηματικό τρόπο την αντίθεση της διοίκησης στην ιδιωτικοποίηση, τονίζοντας όμως ότι «δεν θα παίξουμε με την υγεία ούτε των δημοτών, ούτε των εργαζομένων».








































































































