Όσον αφορά τις υπόλοιπες λεωφορειακές γραμμές:
-Η γραμμή 407 παραμένει ως έχει και με χρόνο διέλευσης ανά 20 λεπτά.
-Η γραμμή 406 θα είναι όπως σήμερα με τη διαφορά ότι όταν φτάνει στην πλατεία Αϊ Γιάννη θα στρίβει δεξιά στην Τασοπούλου, δεξιά Ελβετίας, θα κατεβαίνει την Αγίου Ιωάννου και θα συνεχίζει όπως σήμερα σε Κοντόπευκο και Πευκάκια με χρόνο διέλευσης ανά 30 λεπτά.
Συνολικά θεωρούμε λοιπόν ότι με τη νέα γραμμή 417 όχι μόνο θα εξυπηρετούνται απόλυτα οι κάτοικοι της πόλης μας, αλλά ταυτόχρονα τα 12/μετρα λεωφορεία της θα κινούνται χωρίς να δημιουργούν μποτιλιαρίσματα, θα ανεβοκατεβαίνουν την Αγίου Ιωάννου και θα ενώνουν την επάνω περιοχή της πόλης και με τους δύο σταθμούς του Μετρό. Αυτό βεβαίως επιβάλει αναγκαστικά μετεπιβίβαση των γραμμών 417, 407 και 406 στη γραμμή κορμού Β5».
Ανάστατοι οι κάτοικοι του Τσακού
Αντιδράσεις υπάρχουν και από τους κατοίκους, με τον Σύλλογο του Τσακού να ζητά από τον δήμαρχο να αλλάξει, έστω και τώρα, την απόφαση αυτή. Ο πρόεδρος του Συλλόγου, Βασίλης Σαββίδης λέει:
«Με ανακοίνωση της 27ης Οκτωβρίου, στην ιστοσελίδα του Δήμου, ενημερωθήκαμε ότι η λεωφορειακή γραμμή ΚΟΡΜΟΥ Β5, θα καταργηθεί από τα μέσα του Νοεμβρίου, μετά από συνάντηση του ΟΟΣΑ με τον δήμαρχο, δίχως να έχει προηγηθεί καμία ενημέρωση με τους φορείς και συλλόγους. Όπως είναι γνωστό η γραμμή του Β5 ,εξυπηρετεί και ενώνει τις συνοικίες του Τσακού-Νέας Ζωής-Αγίου Ιωάννου, με χρόνο διέλευσης ανά 10 λεπτά. Επίσης, η συγκεκριμένη γραμμή, ενώνει την πόλη μας με το Κέντρο, εφόσον διασχίζει όλη την οδό Μεσογείων, Λεωφ. Αλεξάνδρας, Πατησίων και καταλήγει στον σταθμό Λαρίσης.
Είναι μια γραμμή που σε όλες τις αλλαγές των δρομολογίων παρέμεινε σταθερή, επειδή έχει κριθεί αναγκαία για τους λόγους που ανέφερα.
Στην ίδια ανακοίνωση του Δήμου, ενημερωθήκαμε ότι σε αντικατάσταση της λεωφορειακής γραμμής κορμού του Β5,θα μπει τοπική λεωφορειακή γραμμή 417 η οποία θα καλύψει την διαδρομή του Β5,όσον αφορά τις συνοικίες του Τσακού-Νέας Ζωής-Αγίου Ιωάννου και θα ενώνει την επάνω περιοχή της πόλης με τους σταθμούς Μετρό, Νομισματοκοπείου και Αγίας Παρασκευής, με 12λεπτη διέλευση στις ώρες αιχμής και με 15λεπτη διέλευση τις άλλες ώρες.
Η εμπειρία μας, με τις άλλες δύο τοπικές γραμμές 406 και 407 ,όπως και αυτής του όμορου Δήμου Χολαργού που αντικατέστησε την γραμμή κορμού Γ5, μας κάνει να είμαστε δύσπιστοι και αντίθετοι στην αποδοχή της προτεινόμενης νέας λεωφορειακής τοπικής γραμμής του 417. Η μετεπιβίβαση επίσης από το προτεινόμενο 417 ,στο Β5, επί της λεωφόρου Μεσογείων ,δημιουργεί πρόσθετο χρόνο αναμονής και ταλαιπωρίας των συμπολιτών μας.
Για όλους τους πιο πάνω λόγους,
-καλούμε τον δήμαρχο, τις δημοτικές παρατάξεις και όλο το δημοτικό συμβούλιο, να φέρει το θέμα προς συζήτηση ,έστω και τώρα, με την παρουσία των συλλόγων.
-να διεκδικήσει την συνέχιση της λεωφορειακής γραμμής του Β5,αντι της κατάργησής της, κεκτημένο δικαίωμα των συμπολιτών μας για την σύντομη και ασφαλή μετακίνηση τους.
-να ζητήσει την αντικατάσταση των παλαιών σημερινών λεωφορείων με σύγχρονα 17μετρα αντιρυπογόνα λεωφορεία .
-να διεκδικήσει το επίκαιρο πλέον αίτημα, λόγω της εξαιρετικά δύσκολης οικονομικής κατάστασης των συμπολιτών μας, για δωρεάν δημοτική συγκοινωνία».
Αντιδράσεις υπάρχουν και από σύσσωμη την πολιτική μειοψηφία με τους πρώην δημάρχους Βασίλη Ζορμπά και Βασίλη Γιαννακόπουλο να μιλούν ακόμη και για αδιαφορία του δημάρχου για τους κατοίκους της πόλης.