Τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κατάθεσης των δικαιολογητικών για την αντικατάσταση διπλώματος με νέου τύπου ή την έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω φθοράς κλοπής ή απώλειας έχουν οι πολίτες της Αττικής, όπως ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών-Επικοινωνιών Βασίλης Γιαννακόπουλος.
Η σχετική πλατφόρμα, που, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πύλη της δημόσιας διοίκησης gov.gr, παρουσιάστηκε πρόσφατα στους προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων της Περιφέρειας. Πρόκειται για ένα ακόμα έμπρακτο βήμα της διοίκησης Γιώργου Πατούλη με στόχο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη ηλεκτρονικά και από απόσταση, όπως υπογράμμισε η περιφερειακή Αρχή.
Επόμενο βήμα ο ηλεκτρονικός προγραμματισμός εξετάσεων
Παρουσία του Γενικού Γραμματέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης Λεωνίδα Χριστόπουλου, ο Β. Γιαννακόπουλος παρουσίασε, λίγες μέρες πριν, το στρατηγικό σχέδιο και τους στόχους της περιφερειακής Αρχής στον τομέα των Μεταφορών, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Ύψιστη προτεραιότητά μας είναι να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των συμπολιτών μας και το στρατηγικό μας σχέδιο υπηρετεί τη διαφάνεια, την ισονομία και διευρύνει συνεχώς την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση».
«Πρώτο βήμα είναι η ηλεκτρονική κατάθεση δικαιολογητικών για την αντικατάσταση διπλώματος και έχουμε προτείνει η πλατφόρμα αυτή να επεκταθεί και για τα δικαιολογητικά των υποψηφίων οδηγών», σημείωσε ο αντιπεριφερειάρχης, προσθέτοντας: «Επόμενο βήμα είναι ο ηλεκτρονικός προγραμματισμός των εξετάσεων δίχως να απαιτείται η προσέλευση του υποψηφίου στις υπηρεσίες». «Με τη συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ολοκληρώνεται άμεσα και αυτή η εφαρμογή και στόχος μας είναι το 2021 επτά στους δέκα πολίτες να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά και από απόσταση», κατέληξε.
Δείτε επίσης: Περιφέρεια Αττικής: «Σε σύγχρονες εγκαταστάσεις η Διεύθυνση Μεταφορών»