Ο Σύνδεσμος Δήμων για την Προστασία και την Ανάπλαση του Πεντελικού (ΣΠΑΠ) συμμετέχει στην 58η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς και σας προσκαλεί στα εγκαίνια του περιπτέρου του ανήμερα των επίσημων εγκαινίων της έκθεσης, την Πέμπτη 26 Απριλίου 2012 στις 8 το βράδυ.
Το περίπτερο θα εγκαινιάσει ο πρόεδρος του ΣΠΑΠ και δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης.
Η έκθεση, που φιλοξενείται στο άλσος Κηφισιάς (σταθμός ΗΣΑΠ Κηφισιάς), θα διαρκέσει μέχρι τις 13 Μαΐου, και θα είναι ανοικτή για το κοινό καθημερινά και το Σαββατοκύριακο από τις 10 π.μ. έως τις 10 μ.μ.








































































































