Δεν συμφώνησε μόνο με την εισήγηση Καραμέρου κατά των πλευρικών διοδίων σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη, αλλά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συμφώνησε και για την διάνοιξη της Λ. Κύμης.
Στην παρέμβασή του στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Τρίτης 25 Απριλίου και μετά την δέσμη προτάσεων που κατέθεσε προς το Σώμα ο αντιπεριφερειάρχης Βορείου Τομέα Γιώργος Καραμέρος, ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι «δεν πρόκειται να εγκατασταθεί κανένας πλευρικός σταθμός διοδίων στον Άγιο Στέφανο και την Βαρυμπόμπη, γιατί θα εφαρμοστεί ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων εντός του 2018», ενώ συμφώνησε και στην πρόταση για να καταστεί εφικτή η διάνοιξη της Λ. Κύμης από την συμβολή των Δήμων Αμαρουσίου, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Ηρακλείου μέχρι την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, ένα έργο το οποίο βρίσκεται σε εκκρεμότητα και «παγωμένο» ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Ωστόσο, ο κ. Σπίρτζης δεν πήρε θέση στην πρόταση Καραμέρου για απόσυρση των ήδη εγκατεστημένων πλευρικών διοδίων, αλλά άφησε ανοιχτό το παράθυρο για την αναλογική χιλιομετρική χρέωση ακόμη και στην Αττική Οδό, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται μετρήσεις από ειδικούς για να διαμορφωθεί μια πρώτη εικόνα.
Από τη συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για τα διόδια δεν έλειψε και η ένταση, καθώς οι παριστάμενες συλλογικότητες από κατοίκους των περιοχών και οι εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αντιδρούν έντονα στο ενδεχόμενο τοποθέτησης νέων σταθμών διοδίων στα σημεία αυτά. Εγκάλεσαν μάλιστα τους εκπροσώπους της περιφερειακής αρχής για σύμπλευση με την κυβέρνηση και εγκατάλειψη των πρότερων αντίθετων επί του θέματος θέσεών της.
Ο υπουργός παρακολούθησε τη συνεδρίαση και άκουσε με προσοχή τους εισηγητές και τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης και των κατοίκων που πήραν το λόγο. Στην πλειοψηφία τους αναγνώρισαν την αποφασιστική και αποτελεσματική πρακτική που ακολούθησε για την αποπεράτωση των αυτοκινητροδρόμων. Όπως τόνισε ο ίδιος, θα συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις για την επίλυση και του ζητήματος των διοδίων εντός του νομού κατ’ αρχήν.