Το «Πράσινο Ford Fiesta», ο κεντρικός πρωταγωνιστής της διαφορετικής αυτής ιστορίας που θα σας διηγηθούμε στη συνέχεια, δεν είναι ένα απλό Fiesta μιας άλλης εποχής, ένα “παλιό” Fiestaαπό τις αρχές της δεκαετίας του ‘80 σαν όλα τ’ άλλα. Και αυτό γατί κουβαλά μία μοναδική και γεμάτη αγάπη ιστορία. Μία ιστορία πάθους και αφοσίωσης ενός νεαρού άνδρα από τη χώρα μας, του Λουκά, που πριν πολλά χρόνια… ερωτεύτηκε το πρώτο του αυτοκίνητο! Για όλους τους ανθρώπους, άλλωστε, πίσω από κάθε αγορά ενός αυτοκινήτου, πάντα υπάρχει μια ιστορία αγάπης – μικρή ή μεγάλη. Βλέπετε, το αυτοκίνητο, ένα σύμβολο του σύγχρονου πολιτισμού μας, ήταν και παραμένει μέχρι και σήμερα ένα “ζωντανό” και “ενεργό” μέλος της ελληνικής οικογένειας. Μαζί του περνάμε μία ολόκληρη ζωή, μαζί του μοιραζόμαστε χαρές, λύπες, στενοχώριες, αποτυχίες και επιτυχίες, ζώντας “δίπλα” του πολλές μικρές ή μεγάλες καθημερινές ιστορίες.
Όλα ξεκινούν από τη στιγμή που θα ονειρευτούμε ότι γίνεται δικό μας, ότι το οδηγούμε, ότι το φροντίζουμε. Ποιος, στ’ αλήθεια, είναι αυτός που δεν θυμάται το πρώτο του αυτοκίνητο με νοσταλγία; Ο Λουκάς, ο πρωταγωνιστής του διαφορετικού αυτού «Love Story», έχει να μας πει μία διαφορετική ιστορία που φαντάζει με όνειρο και σίγουρα αξίζει να ακούσει κανείς. Μια ιστορία μοναδική, αλλά συγχρόνως και διαφορετική σε σχέση με όλες τις άλλες. Το «Πράσινο Ford Fiesta» κατασκευάστηκε τον Μάρτιο του 1981 και ο «δικός» μας Λουκάς το αγόρασε πολύ αργότερα, και συγκεκριμένα τον Ιούνιο του 1999, από μια μάντρα παλιών αυτοκινήτων, έναντι του ποσού των 400.000 δραχμών. Την κίνηση στον τετράτροχο… έρωτα του πρωταγωνιστή μας παρέχει ένας προηγμένο για την εποχή του 4κύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1.117 κυβικών εκατοστών και μέγιστη ισχύ 40 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 4 μόλις σχέσεις.
Ο παππούς του Λουκά ήταν ο μοναδικός στην οικογένεια που είχε στην κατοχή του αυτοκίνητο. Λίγο πριν φύγει από τη ζωή, αποφάσισε το αυτοκίνητό του ή να περάσει στα χέρια του εγγονού του -που τότε ήταν μόλις 10 χρονών- ή να πουληθεί και με τα χρήματα αυτά ο αγαπημένος του εγγονός να αγοράσει το πρώτο του αυτοκίνητο. Πράγματι, το Fiesta έμελλε, τελικά, να γίνει το 1999 το πρώτο αυτοκίνητο του Λουκά, που με το κληροδότημα του παππού του αγόρασε το “ταλαιπωρημένο” Fiesta, βάζοντας συγχρόνως σκοπό της ζωής του να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση! H “αναγέννηση” του “Πράσινου Ford Fiesta” έγινε με τον Λουκά να χρησιμοποιεί αυθεντικά ανταλλακτικά Ford, ενώ οι ζάντες RS προέρχονται από την αγωνιστική ομάδα που προετοίμαζε ταGroup2 Ford Fiesta της εποχής! Τέσσερα ολόκληρα χρόνια χρειάστηκε να περάσουν ώστε να γίνει το Fiesta του σαν καινούργιο! Από τότε, τον συντροφεύει πιστά σε κάθε πτυχή της κοινωνικής του ζωής.
Ο Λουκάς αρνήθηκε πεισματικά όλα αυτά τα χρόνια να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να οδηγήσει το αγαπημένο “Πράσινο Ford Fiesta” – αυτή ήταν μάλιστα μια απόφαση που πολλές φορές τον έφερε σε σύγκρουση με τους αγαπημένους του φίλους που διακαώς επιθυμούσαν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι του. Έτσι, ο Λουκάς παρέμενε ακλόνητος στην απόφαση του – με μια και μοναδική εξαίρεση! Με αφορμή την επίσκεψη του έξι φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή του WRC, SebastienOgier, στην Ελλάδα, ο Λουκάς έκανε… πίσω για πρώτη φορά παραδίδοντας το πηδάλιο του αγαπημένου του αυτοκινήτου σε έναν από τους “θεούς” του Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Τελικά, ο Λουκάς παρέμεινε απόλυτα πιστός στην απόφαση του: “Το Fiesta μου δεν θα το οδηγήσει κανένας άλλος, μόνο εγώ και ο θεός”.