Σε μια όμορφη εκδήλωση στο γειτονικό μας Κεφαλάρι, το επιτελείο της ελληνικής BMW παρέθεσε γιορτινό γεύμα στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου. Ήταν μια καλή ευκαιρία να συναντήσουμε τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας, αλλά και αρκετούς συναδέλφους. Στο «φόντο» της συνάντησης αυτής, ήταν το εντυπωσιακό Coupe της νέας Σειράς 8, ένα μοντέλο που η BMW θεωρεί ότι θα επαναπροσδιορίσει την οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου. Πράγματι, συνδυάζει εντυπωσιακές επιδόσεις και κορυφαίο κράτημα, με απαράμιλλη πολυτέλεια και ηγείται του λανσαρίσματος μοντέλων του premium κατασκευαστή στην πολυτελή κατηγορία.
Η νέα γενιά V8 κινητήρα M Performance TwinPower Turbo, που είναι η κινητήρια δύναμη του μοντέλου, συνδυάζει μεγάλη ιπποδύναμη με τον χαρακτηριστικό ήχο 8κύλινδρου (σπορ σύστημα εξαγωγής με έλεγχο πεταλούδων). Με κυβισμό 4.400 κ.εκ., νέους υπερσυμπιεστές twin-scroll (τοποθετούνται στον σχήματος V χώρο μεταξύ των συστοιχιών των κυλίνδρων), βελτιστοποιημένο ψεκασμός βενζίνη, Valvetronic και Double-Vanos, η μέγιστη ισχύς είναι αυξημένη κατά 68 ίππους χωρίς αύξηση βάρους, ενώ η μέγιστη ροπή 750 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.800 και 4.600 στροφών.
Ο κύλινδρος εν σειρά diesel με την τελευταία τεχνολογία TwinPower Turbo περιλαμβάνει υπερσυμπίεση πολλαπλών σταδίων και άμεσο ψεκασμό common-rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ και μέγιστη πίεση 2.500 bar. Οι βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων επιτυγχάνονται χάρη στην ανακυκλοφορία καυσαερίων, το φίλτρο σωματιδίων Diesel και τον καταλύτη παγίδευσης οξειδίων του αζώτου (NOx), αλλά και καταλύτη SCR. Για όσους «τσίμπησαν» στον ξαφνικό πόλεμο λάσπης κατά των πετρελαιοκινητήρων (!), υπάρχει και η BMW M850i xDrive Coupe M Performance με το νέο V8 βενζινοκινητήρα 390 kW/530 hp.
Η δομή του αμαξώματος, η τεχνολογία κίνησης και η ανάρτηση στοχεύουν καθαρά στην επίτευξη δυναμικών επιδόσεων που ταιριάζουν σε ένα κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο. Η δυναμική εξωτερική εμφάνιση χαρακτηρίζεται από απλή σχεδίαση, με ρέουσες γραμμές, χαμηλωμένο αμάξωμα, μακρύ καπό, έντονες κλίσεις στις κρυστάλλινες επιφάνειες, ισχυρή γραμμή «ώμων», χαρακτηριστικές εγκάρσιες διπλές καμπύλες οροφής (“double-bubble”), μακρύ πίσω παρμπρίζ που φαρδαίνει προς το κάτω άκρο και αναλογίες σπορ αυτοκινήτου.
Το χαλαρωτικό και πολυτελές εσωτερικό, διακρίνεται από γραμμές και επιφάνειες με διαμήκη προσανατολισμό που κατευθύνουν το βλέμμα προς το δρόμο. Η σαφής και οδηγοκεντρική διάταξη χειριστηρίων, θα κερδίσουν με την πρώτη ματιά τον οδηγό, ενώ τα υλικά υψηλών προδιαγραφών, ο εντυπωσιακός φωτισμός του εσωτερικού, ο διάκοσμος που ξεκινά από την κεντρική κονσόλα και εκτείνεται μέχρι το ταμπλό και η πλήρως δερμάτινη επένδυση (στάνταρ για το ταμπλό και το πάνω τμήμα των θυρών), ορίζουν ένα υπέρ πολυτελές περιβάλλον. Με την ελπίδα να οδηγήσουμε κάποτε το πιο ισχυρό μοντέλο της BMW, αποχαιρετιστήκαμε και ευχηθήκαμε μια ακόμα καλύτερη χρονιά για τον κλάδο!