Σε ένα πολύ όμορφο κοσμοπολίτικο περιβάλλον, τον Αστέρα Βουλιαγμένης, η εταιρεία που αντιπροσωπεύει την Ford στην Ελλάδα οργάνωσε μια σχεδόν ολοήμερη παρουσίαση του νέου καινοτόμου Mustang Mach E.
Πράγματι πρόκειται για τομή, αφού μετά από 55 χρόνια στην αγορά, έχουμε εδώ για πρώτη φορά το «αλογάκι» σε έκδοση SUV, και επιπλέον αμιγώς ηλεκτρικό! Το νέο καμάρι της Ford προσφέρεται σε ποικιλία εκδόσεων, που διευκολύνει την επιλογή των αγοραστών. Υπάρχουν πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις, χωρητικότητας 75kWh, ή 98kWh. Οι τιμές ξεκινούν από τα 51.587 ευρώ, με την κρατική επιδότηση.
Στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης η νέα Mustang Mach-E ενσωματώνει πολλά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, το εμβληματικό λογότυπο με το άλογο, τα έντονα «νεύρα» που διατρέχουν όλο το αμάξωμα από άκρη σε άκρη, αλλά και τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία φωτισμού. Το αεροδυναμικό προφίλ τονίζεται από σύγχρονες πινελιές, όπως η απουσία αεραγωγών και λαβών στις πόρτες, καθώς και από την κυρτή σχεδίαση της οροφής, προδίδοντας με αυτόν τον τρόπο μία ρευστή, σύγχρονη εμφάνιση, που εντυπωσιάζει.
Οι εκπλήξεις αρχίζουν με το… κλειδί, που απλά δεν υπάρχει! Το ρόλο του αναλαμβάνει το… κινητό σας, μετά από κατάλληλες ρυθμίσεις! Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η κάθετα τοποθετημένη οθόνη με διαγώνιο 15,5 ιντσών, μέσω της οποίας ελέγχεται το προηγμένο σύστημα πολυμέσων SYNC4, αλλά και το σύστημα του κλιματισμού.
Ο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με διάσταση 10,2 ιντσών. Το ηχοσύστημα της Bang&Olufsen των 560 Watt έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την νέα Mustang Mach-E, ενσωματώνοντας τα ηχεία πάνω στην κεντρική κονσόλα και προσφέροντας κορυφαία ποιότητα ήχου. Για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα 402 λίτρα, καθώς επίσης και 81 λίτρα κάτω από το… εμπρόσθιο καπό!
Το κρίσιμο μέγεθος της αυτονομίας εξαρτάται φυσικά από τον τρόπο οδήγησης και την ταχύτητα. Ένας έμπειρος οδηγός δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί καν το φρένο, αφού με απαλή μείωση της πίεσης στο γκάζι επέρχεται το φρενάρισμα. Σε ότι αφορά τη φόρτιση, σε wallbox των 7,4 kW απαιτούνται 13-17 ώρες για να φτάσει η μπαταρία από το 10 στο 80%, ενώ σε τριφασικό wallbox των 11 kW απαιτούνται 6-7 ώρες. Σε απλή οικιακή πρίζα αυτός ο χρόνος αγγίζει τις 20 με 26 ώρες.
Έχοντας την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το νέο αυτό προηγμένο επίτευγμα της Ford, απολαύσαμε την ποιότητα οδήγησης σε όλα τα πεδία. Στις στροφές της παραλιακής, τα κρατήματά της είναι ζηλευτά, χάρη στις σπουδαίες αναρτήσεις.. Όσο για τις επιταχύνσεις, οι 351 ίπποι φροντίζουν να κολλάει το κεφάλι των επιβατών στα μαξιλαράκια (0-100 χλμ./ώρα σε 5,1΄΄)! Αφού την χαρήκαμε στην άσφαλτο, είπαμε να δούμε πώς τα πάει με την ελληνική… άμμο, όμως η τετρακίνηση δεν αφήνει περιθώρια άγχους! Κοντολογίς, οι άνθρωποι της Ford ήθελαν να μας εντυπωσιάσουν και το κατάφεραν με το παραπάνω! Καλοτάξιδη!