Οι απεγνωσμένες συνεχείς μειώσεις τιμών εγγράφουν ως αποκλειστική τους «επιτυχία» το… ξεφόρτωμα του στοκ ορισμένων εισαγωγέων και την εισροή κάποιας ρευστότητας, που απελπισμένα αναζητούσαν.
Από την άλλη μεριά, τα ελάχιστα περιθώρια κέρδους (ειδικά αν αφαιρεθεί το κόστος των τηλεοπτικών διαφημίσεων…) δεν επιτρέπουν αισιοδοξία για το τρέχον έτος, χωρίς να αποκλείεται η συνέχιση της κρίσης και στο 2010.
Όσο για την αγορά μεταχειρισμένων, θα χρησιμοποιήσουμε, απλά αντεστραμμένο, τον… αγαπημένο τίτλο της (ελάχιστα χαρούμενης, το τελευταίο διάστημα…) στρατιάς των «δημοσιογράφων αυτοκινήτου»: «Το κακό μπορεί να γίνει χειρότερο»! Η πτώση των τιμών στα καινούργια, προσέθεσε και άλλα μεταχειρισμένα (από ανταλλαγές) στον απούλητο τεράστιο στόλο, ενώ οι τιμές τους φαίνεται ότι δεν έχουν πάτο!
Τέλος, ανάμεσα εις πολλές αρνητικές παραμέτρους της κατάρρευσης είναι και το «ξεφούσκωμα» της τιμής των ακινήτων που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο. Εκτιμάται ότι οι εμπορικοί αυτοί χώροι ξεπερνούν τους 10.000 σε όλη την Ελλάδα και κατά κανόνα αποτελούσαν «φιλέτο», αλλά και δείκτη της αγοράς. Λ. Κηφισιάς, Μεσογείων, Συγγρού, Π. Ράλλη κλπ. βλέπουν όλο και περισσότερα καταστήματα να αδειάζουν, ενώ και οι τιμές αυτών που παραμένουν γεμάτα μειώνονται αναγκαστικά. Ενός κακού δοθέντος…