Η παρουσία Ιταλών και ξένων φανατικών φίλων της Guzzi στο Mandello del Lario ξεπέρασε κάθε προσδοκία για τις τρεις ημέρες εορτασμού της 90ης επετείου της Moto Guzzi, μίας από τις πιο διάσημες και ιστορικές μοτοσυκλετιστικές μάρκες στον κόσμο.
Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών GMG 2011 “Giornate Moto Guzzi” (Ημέρες Moto Guzzi), το πλήθος ξεπέρασε τους 20.000 συμμετέχοντες, νούμερο σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη επέτειο το 2007. Οι φανατικοί φίλοι της “μάρκας του αετού”, που ιδρύθηκε το 1921 από τον Emanuele Vittorio Parodi, το γιο του Giorgio και το φίλο του Carlo Guzzi, και έγινε μέλος του Ομίλου Piaggio στο τέλος του 2004, σχημάτισαν με τις καινούριες ή κλασικές μοτοσυκλέτες τους έναν πολύχρωμο και ειρηνικό διεθνή στρατό (αντιπροσώπευση από 52 χώρες) στις πλαγιές της λίμνη του Como.
Το 40% των Guzzisti ήρθε από περιοχές της Ιταλίας και το 60% από το εξωτερικό, μία εντυπωσιακή συμμετοχή που επιβεβαιώνει την οικουμενικότητα της αγάπης για τη μάρκα από το Mandello del Lario. Μετά από τη μαζική παρουσία των Ιταλών μοτοσυκλετιστών, η χώρα με τους περισσότερους αντιπρόσωπους ήταν η Γαλλία, με πάνω από 2.000 εγγεγραμμένους επισκέπτες. Ακολούθησε με μικρή διαφορά η Γερμανία, η Ολλανδία με 1.200 και η γειτονική Ελβετία με πάνω 1.000 συμμετέχοντες. Βέλγιο, Δανία, Μεγάλη Βρετανία και Αυστρία ακολουθούν με περίπου 800 άτομα. Όλες οι ευρωπαϊκές χώρες και η Ελλάδα ήταν παρούσες, συμπεριλαμβανομένων των κρατιδίων Σαν Μαρίνο, Μόντε Κάρλο και Ανδόρα, ενώ πολλοί μοτοσυκλετιστές κατέφτασαν από Νότιο Αμερική, Ασία και Ωκεανία. Στην πραγματικότητα από τις μη ευρωπαϊκές χώρες, η μεγαλύτερη συμμετοχή προήλθε από την Αυστραλία με 40 Guzzisti, ξεπερνώντας τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τον Καναδά.
Η Moto Guzzi, που ιδρύθηκε πριν από 90 χρόνια στο ίδιο σημείο που φιλοξενήθηκαν οι Ημέρες Moto Guzzi 2011, δεν είναι μόνο ένας από τους πιο διάσημους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο, με 14 παγκόσμιους τίτλους ταχύτητας και 11 Τουριστικά Τρόπαια στο όνομά της, αλλά αποτελεί και ένα ζωντανό κεφάλαιο στην ιστορία του μοτοσυκλετισμού, χάρη σε μοντέλα όπως το μυθικό οκτακύλινδρο Galletto και τα δικύλινδρα V7 Special, California και Le Mans, που καθιέρωσαν τη διεθνή φήμη του μοναδικού κινητήρα V 90° με άξονα που είναι ακόμα ζωντανός στα σύγχρονα μοντέλα Moto Guzzi, από 750 έως 1200 c.c.
Κατά τη διάρκεια των τριήμερων εορτασμών το ιστορικό εργοστάσιο της Moto Guzzi ήταν ανοιχτό σε όλους τους επισκέπτες που ήθελαν να μπουν στον κόσμο της Guzzi. Σχεδιάστηκε μία ειδική διαδρομή που έδειχνε την εξέλιξη όσον αφορά στην ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό του ιστορικού εργοστασίου, η οποία διέσχιζε συμβολικές τοποθεσίες, όπως το μνημειώδες αεροδυναμικό τούνελ του 1950 , τα τμήματα παραγωγής και το μουσείο της Moto Guzzi. Παράλληλα στις Ημέρες Moto Guzzi 2011 παρουσιάστηκε η California 90, μία επετειακή έκδοση της πιο διάσημης ιταλικής custom μοτοσυκλέτας.