Ακόμη και όσοι δεν είχαν καν σκεφτεί να δοκιμάσουν δίκυκλο, αναγκάστηκαν λόγω κρίσης να αναθεωρήσουν την στάση τους! Τι πιο εύκολο για έναν… newcomer, από ένα αυτόματο σκούτερ, με μικρό βάρος και στενό πλάτος, που αποτελεί το ιδανικό lead in για κάθε μελλοντικό αναβάτη;
Το Vision 110 αποτελεί το επόμενο «όπλο» της Honda στα μικρά κυβικά, μετά το πολύ επιτυχημένο PCX 125, που δοκιμάσαμε και παρουσιάσαμε πέρσι. Ας σημειωθεί ότι σε λίγους μήνες θα έρθει και το νέο PCX 150, το οποίο φυσικά θα σας παρουσιάσουμε επίσης.
Το Vision 110 sυγκεντρώνει μια σειρά από πλεονεκτήματα που θα συνοψίζαμε εύκολα: χαμηλή τιμή αγοράς, υψηλή ποιότητα και ασφάλεια, ευελιξία και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Φυσικά θα ξεκινήσουμε από την εμφάνιση, όπου ξεχωρίζουν τα διπλά φωτιστικά σώματα μπροστά στην ποδιά και η αιχμηρή ουρά. Συμπαθητικό το ταμπλό και πολύ καλή η ποιότητα των υλικών, δείγμα και της προόδου του κινεζικού εργοστασίου όπου κατασκευάζεται. Κάτω απ’ τη σέλα χωράει ένα κράνος ή… τα ψώνια του εργένη, ενώ υπάρχουν δύο θήκες, σχάρα και γάντζος (για τη… δεύτερη σακούλα!).
Το χαμηλό ύψος λόγω των τροχών (14’’ ) επιτρέπει στους πιο κοντούς αναβάτες να αισθάνονται μεγάλη άνεση. ‘ Ομως υπάρχει πρόβλεψη και για τους… ψηλούς, αφού η έκδοση με τις ζάντες 16’’ έχει μόλις 140 ευρώ επιβάρυνση και προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία. Η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη, για να ανταποκρίνεται στις… ξαφνικές λακκούβες, ενώ τα φρένα δεν αφήνουν χώρο για παράπονα. Μιλάμε για… CBS, οπότε το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού καθίσταται απλώς αδύνατο και το σκούτερ επιβραδύνει με ασφάλεια. Το μπροστινό φρένο προσφέρει καθαρή αίσθηση και δύναμη, ενώ αν συνδυαστούν και τα δύο φρένα μαζί, τότε το αποτέλεσμα είναι θαυμάσιο.
Το μοτέρ είναι ένα τετράχρονο αερόψυκτο σύνολο 108 cc, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες, που τροφοδοτείται με ψεκασμό PGM. Αποδίδει 8,4 ίππους, που κατανέμονται πολύ ικανοποιητικά μέσω της κοντής μετάδοσης του αυτόματου κιβωτίου, με αποτέλεσμα να διαθέτει διαρκώς καλή επιτάχυνση. Φυσικά μην περιμένετε θαύματα στην τελική ταχύτητα, που με δυσκολία ξεπερνά τα 100 χ.α.ω.
Τέλος, η κατανάλωση κλέβει την παράσταση. Αν υπολογίσουμε πρόχειρα ότι το ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων αρκεί για περίπου 200 χιλιόμετρα, τότε καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για ένα… σκοτσέζικο σκούτερ, που για να το αποκτήσετε αρκούν λιγότερο από δύο χιλιάρικα (σε ευρώ, πάντα!). Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε όπως πάντα την εγγύηση της εταιρείας Σαρακάκη, την επάρκεια ανταλλακτικών και το εγγυημένο service…
Χρήστος Φωτιάδης