Ένας νέος πρεσβευτής της Hyundai στην Ευρώπη
Το νέο Tucson είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο για τη Hyundai Motor. Με τολμηρό και σπορ σχεδιασμό, υψηλά επίπεδα άνεσης και ευκολίας αλλά και εκτεταμένες νέες τεχνολογίες, επεκτείνει την πρωτοποριακή θέση της εταιρείας στην κατηγορία των SUVs.
«Το νέο Tucson είναι ένα τολμηρό αυτοκίνητο και πρεσβευτής της μάρκας που φέρνει στο επίκεντρο τη φιλοσοφία μας «New Thinking, New Possibilities». Με εξαιρετικό σχεδιασμό και προηγμένες τεχνολογίες, αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός για τη Hyundai στην Ευρώπη. Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο και προσφέρει στους πελάτες αξία που ξεπερνά τις προσδοκίες» σχολίασε ο κ. Jochen Sengpiehl, Vice President Marketing της Hyundai Motor Europe.
Το νέο μοντέλο ακολουθεί την επιτυχία των SUV στις πωλήσεις
Ξεκινώντας με τις πωλήσεις του Santa Fe στην Ευρώπη το 2000, η Hyundai Motor έχει διαθέσει περισσότερα από ένα 1,5 εκατομμύρια SUVs στους Ευρωπαίους πελάτες, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ καθώς το καθιστά το πιο επιτυχημένο λανσάρισμα στην ιστορία της Hyundai στην Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας έτσι τα διαπιστευτήρια της εταιρείας στην αναπτυσσόμενη αγορά των SUVs στην Ευρώπη. Το νέο Tucson αποτελεί το best-seller της Hyundai στην Ευρώπη, καθώς απαρτίζει το 31% των πωλήσεων της εταιρείας το 2016.
Ο κ. Thomas Α. Schmid, COO της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: «Η Hyundai Motor είναι πρωτοπόρος της κατηγορία SUV στην Ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύρια μονάδες κατά τη διάρκεια των τελευταίων 15 ετών. Στο νέο Tucson έχουμε χρησιμοποιήσει και πάλι την τεχνογνωσία μας για να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που θα διατηρήσει την επιχειρηματική μας δυναμική στην Ευρώπη.»
Η τολμηρή και σπορ εξωτερική του σχεδίαση δημιουργεί μια μοναδική SUV εμφάνιση
Η σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Tucson ενσωματώνει ένα κομψό, αστικό ύφος σε συνδυασμό με την ισχυρή ανθεκτικότητα ενός τυπικού SUV.
Η Hyundai Motor για άλλη μια φορά έλαβε διεθνή αναγνώριση για το σχεδιασμό του Tucson από το διακεκριμένο θεσμό iF Design Awards. Το νέο Tucson κέρδισε το βραβείο iF Design 2016 στην κατηγορία «Προϊόν», της ενότητας «Αυτοκίνητα / Οχήματα / Ποδήλατα».
Το βραβείο αναγνωρίζει τον τολμηρό και ξεχωριστό σχεδιασμό του νέου συμπαγούς SUV και πρεσβευτή της μάρκας. Η αθλητική του παρουσία έχει επιτευχθεί με εκλεπτυσμένες, ρέουσες επιφάνειες, τολμηρές διαστάσεις, αιχμηρές γραμμές και την εμπρός “Cascading” μάσκα που στο εξής θα χαρακτηρίζει τα μοντέλα Hyundai. Το σχέδιο της νέας μάσκας εμπνέεται από τη ροή του καυτού χάλυβα λίγο πριν πάρει τη μορφή του αυτοκινήτου.
«Ο σχεδιασμός εκφράζει το προοδευτικό πνεύμα και το πάθος μας και μεταμορφώνει τη μάρκα μας. Το νέο Tucson έχει μια τολμηρή και σπορ εμφάνιση που επιτυγχάνεται μέσω των εκλεπτυσμένων επιφανειών που ρέουν, των τολμηρών αναλογιών, των ευκρινών γραμμών και το σημαντικότερο, της νεότερης γενιάς της μάσκας “Cascading” – σήμα κατατεθέν της μάρκας μας», δήλωσε ο Peter Schreyer, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Σχεδιασμού του Hyundai Motor Group.
Στο μπροστινό μέρος του νέου Tucson κυριαρχεί η “Cascading” μάσκα, η οποία συνδέεται με προβολείς LED για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή ταυτότητα. Μια οριζόντια μπάρα σε σχήμα φτερού εμφανίζεται στο μπροστινό προφυλακτήρα, η οποία ενσωματώνει τα φώτα ημέρας LED και χαρίζει στο αυτοκίνητο ένα μοναδικό στυλ.
Με τη μετακίνηση του Α-πυλώνα πίσω αποσυνδέεται οπτικά το μακρύ καπό, τονίζοντας το κομψό προφίλ. Το ελλειπτικό και όχι ημικυκλικό σχήμα των θόλων των τροχών συμβάλλει στην ευέλικτη και δυναμική εμφάνιση, ακόμη και όταν το όχημα είναι ακίνητο. Η εκφραστική «Ζ» χαρακτηριστική γραμμή πάνω από τους θόλους των πίσω τροχών δημιουργεί ένα σχεδιαστικά γλυπτό πλευρικό προφίλ.
Το πίσω μέρος διαθέτει καθαρή σχεδίαση με οριζόντιες γραμμές που ρέουν από τους θόλους των πίσω τροχών και τονίζονται από τα λεπτά πίσω φώτα.
Κινητήρες και Μετάδοση
Το νέο Tucson διατίθεται με μια από τις μεγαλύτερες γκάμες κινητήρων στην κατηγορία του.
Αυτή περιλαμβάνει δύο κινητήρες βενζίνης: 135 PS (1.6lt GDI) ή 177 PS (1.6lt T-GDI) και επιπλεόν τρεις επιλογές Diesel : 115 PS (1.7lt), 136 PS (2.0lt) ή 184 PS (2.0lt υψηλής ισχύος).
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.6lt T-GDI βενζινοκινητήρας με 177 PS αποδίδει μέγιστη ροπή 265 ΝΜ από 1500 έως 4500 rpm και διατίθεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (7-DCT), το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης ή σειριακής λειτουργίας.
7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT)
Το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT) είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στην γκάμα των SUVs της Hyundai. Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε in-house από την ίδια την Hyundai και είναι ένα σύστημα που προσφέρει στους οδηγούς τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης λειτουργίας (ιδανικό για οδήγηση στην πόλη) ή σειριακής λειτουργίας, επιλέγεται από το μοχλό για μεγαλύτερη εμπλοκή του οδηγού. Το νέο σύστημα 7-DCT προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα αυτόματο κιβώτιο. Για παράδειγμα, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται και η απόδοση βελτιώνεται ενώ ταυτόχρονα διατηρείται η ποιοτική μετακίνηση.
Το κιβώτιο ταχυτήτων αυτό διαθέτει μια εξαιρετική σχέση μετάδοσης που μειώνει τις στροφές του κινητήρα κατά τη διάρκεια ταξιδίου με μεγάλες ταχύτητες, βελτιώνοντας παράλληλα την οικονομία καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Σε σύγκριση με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, η απόδοση των καυσίμων θα μπορούσε να αυξηθεί έως και 20%.
Επιπρόσθετα, συναντούμε το Sport Mode στο Hyundai Tucson 1.7diesel 141 ίππων με 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όπου αλλάζει την ανταπόκριση τιμονιού, κινητήρα, κιβωτίου και πεντάλ, μεταμορφώντας την οδηγική συμπεριφορά σε απλά συναρπαστική !
Σύστημα τετρακίνησης
Ο 1.6lt T-GDI βενζινοκινητήρας και ο 2.0lt πετρελαιοκινητήρας μπορούν να συνδυαστούν με ένα σύστημα τετρακίνησης (4WD), το οποίο διατηρεί την υψηλότερη πρόσφυση σε ανώμαλες ή ολισθηρές επιφάνειες και παράλληλα να ενισχύσει τις επιδόσεις στις στροφές. Οι μπροστινοί τροχοί λαμβάνουν 100% της ροπής κατά τη διάρκεια οδήγησης σε κανονικό δρόμο με έως 50% να αποστέλλεται στους πίσω τροχούς αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες. Ένα χειροκίνητο ρυθμιζόμενο «Lock-Mode» διαχωρίζει τη ροπή 50/50 για αυξημένη σταθερότητα σε ταχύτητες μέχρι τα 40 km/h.