Κυβισμός: 124 cc == Ιπποδύναμη: 11,5 hp/9.000 rpm == Tελική: 104 km/h == Βάρος: 134 Kg == Τιμή: 2.789 ευρώ
Η συνήθης επιλογή για κάποιον που αγοράζει ένα δίκυκλο για την πόλη είναι μεταξύ ενός σκούτερ και ενός παπιού, ανάλογα με τις ειδικές προτιμήσεις του. Οι τιμές ξεκινούν απ’ τα 1.000 ευρώ και φτάνουν μέχρι τις 3.000, αν παραμείνουμε στα όρια των 300 κυβικών. Η ΤΕΟΜΟΤΟ, επίσημος εισαγωγέας της Kawasaki επί πολλά χρόνια, αποφάσισε να προσφέρει μια ακόμη επιλογή, που λογικά μπορεί να δελεάσει πολλούς φίλους της μικρής μοτοσικλέτας.
Η Brixton motorcycles είναι μια πρωτοεμφανιζόμενη (2016) μάρκα που έχει δημιουργηθεί από την αυστριακή εταιρία KSR. Στην ουσία, διαχειρίζεται καλές ιδέες και σχεδιαστικές προτάσεις, τις οποίες υλοποιεί με ξένα υλικά και σε ξένο εργοστάσιο, αυτό που παλιά λέγαμε «φασόν»! Και όταν αυτό λειτουργεί σωστά, αποτελεί την καλύτερη λύση: ούτε έξοδα ούτε επενδύσεις ούτε προσωπικό! Μέχρι στιγμής το concept μοιάζει άψογο και εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε «επί του εδάφους» ένα από τα προϊόντα Brixton!
H έκδοση BX 125 X Scrambler ενσωματώνει κλασικά στυλιστικά στοιχεία, πάντα με την πρωτότυπη προσέγγιση της Brixton: τιμόνι enduro, προστατευτικό κάλυμμα προβολέα και μικρό ανεμοθώρακα, ελαστικά on-off με μεγάλο τακούνι, special εξάτμιση και χαρακτηριστικό tank pad με ανάγλυφη βρετανική σημαία.
Κινητήρας Ιαπωνικής έμπνευσης
Ποιος ο λόγος να αναπτύξει κανείς νέο κινητήρα, όταν οι Ιάπωνες κάνουν αυτή τη δουλειά επί πολλές δεκαετίες; Ο κινητήρας του Brixton προέρχεται από Ιαπωνιικό concept και είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος με δύο βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η αερόψυξη είναι απόλυτα ταιριαστή με τη φιλοσοφία του Brixton και το φινίρισμά του μοτέρ άψογο. Καλοβαμμένος, με καθαρές, απλές γραμμές, βίδες καπακιών 8 mm με πλάτη και φυσικά τροφοδοτείται από ψεκασμό, λόγω Euro 4. Επιπλέον, ο σωλήνας της εξάτμισης είναι τυλιγμένος με θερμομονωτική ταινία και καταλήγει σε χρωμιωμένο σιγαστήρα “λουκάνικο”. Πολύ καλό και το πεντάρι κιβώτιο, με σωστή κλιμάκωση.
Με 11 αλογάκια δεν περιμένεις θαύματα, αλλά θυμάσαι (όσοι ζούσαμε…) τα γερμανικά κατοστάρια Sachs, Zuendapp και Φλορέτες με τα επαναστατικά για την εποχή πεντάρια σασμάν, που σου επέτρεπαν να τρέχεις με 100, χωρίς να σου φεύγουν τ’ αυτιά απ’ τη φασαρία! Ούτως ή άλλως, τα 100 km/h είναι το ταβάνι και για το ΒΧ 125. Στον αντίποδα η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση (2,5 lt/100km), σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 14 λίτρων, που σε φτάνει μέχρι… Θεσσαλονίκη!
Το επόμενο μυστικό της επιτυχίας είναι οι χρωματισμοί. Μαύρο ματ χρώμα παντού, χακί ματ ρεζερβουάρ,μαύρες αλουμινένιες ζάντες, μαύρα κέντρα τροχών με χοντρές χρωμιωμένες ακτίνες, φυσούνες πιρουνιού στο ίδιο χρώμα! Τα φρένα είναι θαυμάσια, ενώ με το πάτημα του πίσω φρένου ενεργοποιείται και το μπροστινό και μαζί επιβραδύνουν γρήγορα και με ασφάλεια. Αυτό βέβαια περιορίζει τις φιλοδοξίες για εκτός δρόμου «μαγκιές», που μπορεί να σε ρίξουν στο χώμα! Το «scrambler» είναι σχετικό… Για τα λεφτά του, το «ψευτοεντούρο» της Brixton είμαι μια εξαιρετική πρόταση, που θα πρέπει να εξετασθεί σοβαρά από όποιον σκοπεύει να αγοράσει κάτι με λίγα λεφτά και πολλά πλεονεκτήματα.
Άλλωστε στο τέλος του καλοκαιριού θα έχουμε την άφιξη των μοντέλων του 250 CC, σε δύο εκδόσεις.