Οι άνθρωποι της ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. έθεσαν από την πρώτη στιγμή της πανδημίας, ως κύρια προτεραιότητα την ασφάλεια και την διαφύλαξη της υγείας εργαζομένων και επισκεπτών. Ενημερώνονται σε συνεχή βάση από τις αρμόδιες αρχές αναφορικά με τις εξελίξεις για την εξάπλωση του COVID-19 και λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Υποδέχονται τους πελάτες στις εκθέσεις και τα συνεργεία, με ειδική μέριμνα τόσο για την ασφαλή παραμονή των επισκεπτών στους χώρους, όσο και για τη διαδικασία παραλαβής και παράδοσης των αυτοκινήτων, με ειδικά πρωτόκολλα σχολαστικού καθαρισμού. Στις εκθέσεις, οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν και να αποκτήσουν όλα τα νέα μοντέλα Renault & Dacia όπως π.χ. το κορυφαίο best-seller νέο Renault Clio, το ξεχωριστό SUV Renault Kadjar ή και για τη Dacia, το καθαρόαιμο SUV Duster.
Οι πελάτες μπορούν να δουν από κοντά και να αποκτήσουν τη 2η γενιά του ηγέτη της κατηγορίας B-Crossover που μόλις έφτασε. Το ασφαλές και τεχνολογικά προηγμένο All-new Renault Captur, είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, ακόμα πιο εντυπωσιακό σε εμφάνιση, με 90+ χρωματικούς συνδυασμούς και κορυφαίους κινητήρες Βενζίνης, Diesel και LPG, σε καταπληκτική τιμή και με μοναδικά δώρα, ειδικά για την περίοδο αυτή.
Στα συνεργεία του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου, κατόπιν ραντεβού για την αποφυγή του συνωστισμού, οι άρτια εκπαιδευμένοι συνεχίζουν να παρέχουν το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης, ώστε οι πελάτες να απολαμβάνουν την οδήγηση του αυτοκινήτου. Τηρώντας τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών, εφαρμόζονται ενισχυμένα πρωτόκολλα καθαρισμού και προστασίας για την παραλαβή και παράδοση των αυτοκινήτων των πελατών μας, προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού, ενώ έχουν τοποθετηθεί ειδικά αντισηπτικά αλκοολούχα διαλύματα στους κοινόχρηστους χώρους, όπως οι χώροι αναμονής, τα γραφεία κ.λπ.
Ειδική μέριμνα έχει προβλεφθεί για τους πελάτες, των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση έληξε κατά την διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων. Οι πελάτες αυτοί παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τον Εξουσιοδοτημένο μας Συνεργάτη που τους εξυπηρετεί, προκειμένου να ενημερωθούν σχετικά. Το αυτοκίνητο ήταν και παραμένει το ασφαλέστερο μέσο μετακίνησης για την εταιρεία, ειδικά από εδώ και στο εξής, στην μετά-κορωνοϊό εποχή.
Οι νέες τεχνολογίες επιτρέπουν στους ειδικούς να αναζητήσουν, να επιλέξουν το μοντέλο που επιθυμεί ο πελάτης και να το διαμορφώσουνε ανάλογα με τις ανάγκες του.. Στις ιστοσελίδες www.renault.gr και www.dacia.gr, ο πελάτης μπορεί να βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα νέα μοντέλα και να αναζητήσει τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Renault & Dacia που τον εξυπηρετεί, για να οδηγήσει το αγαπημένο του μοντέλο, κατόπιν ραντεβού και πάντα με ειδική μέριμνα για την διασφάλιση της υγείας.
Για τη διευκόλυνση και την ασφάλεια των πελατών, αλλά και την αποφυγή συνωστισμού στις εκθέσεις και τα συνεργεία , παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι πελάτες να επικοινωνούν με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη που τους εξυπηρετεί, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, καθώς και στην 24ωρη δωρεάν τηλεφωνική Info Line 800 11 11011.