Θετική χαρακτήρισε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων την ανάκτηση πόρων από ανενεργές αιτήσεις του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, «η Ελλάδα, αν και καθυστέρησε την εισαγωγή της ηλεκτροκίνησης, πραγματοποιεί μεγάλα βήματα από το 2020, με το ποσοστό ηλεκτρικών επιβατικών BEV πλέον να φθάνει το 4,7% (2023), έναντι 0,2% το 2019».
Παράλληλα όμως επισημαίνει ότι για να ανανεωθεί ο στόλος οχημάτων που είναι ο γηραιότερος στην ΕΕ, θα πρέπει αφενός να υπάρξουν μέτρα αντικατάστασης των παλαιών αυτοκινήτων (απόσυρση) και αφετέρου να θεσπιστούν αντικίνητρα (π.χ. αυστηροί έλεγχοι στο ΚΤΕΟ).
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΑΑ:
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, χάρη στο ενδιαφέρον του Υπουργού κ. Χρήστου Σταικούρα, πέτυχε να ανακτηθούν σημαντικοί πόροι για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» και η πλατφόρμα άνοιξε να δεχθεί εκατοντάδες αιτήσεις επιδότησης αγοράς καινούργιων ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών.
Η δραστήρια ομάδα των συνεργατών της Υφυπουργού κας. Χριστ. Αλεξοπούλου συνεχίζει να ανακτά πόρους χρηματοδότησης, με ιδιαίτερη φροντίδα την οποία και χαιρετίζουμε, ώστε να εξυπηρετηθούν κατά το δυνατό περισσότεροι πολίτες και επιχειρήσεις.
Η Ελλάδα, αν και καθυστέρησε την εισαγωγή της ηλεκτροκίνησης, πραγματοποιεί μεγάλα βήματα από το 2020, με το ποσοστό ηλεκτρικών επιβατικών BEV πλέον να φθάνει το 4,7% (2023), έναντι 0,2% το 2019!
Από την άλλη, πρέπει να υπενθυμιστεί ότι δίχως μέτρα υποστήριξης των καταναλωτών, για να απομακρύνουν τα παλαιά αυτοκίνητα τους και δίχως τη θέσπιση ελάχιστων αντικινήτρων, θα καθυστερήσει πολύ η ανανέωση του στόλου στη χώρα μας, που είναι δυστυχώς «πρωταθλήτρια» σε υπέργηρα αυτοκίνητα στην ΕΕ.