Διακόπτεται από τις 14 Φεβρουαρίου και για ένα εξάμηνο η κυκλοφορία της γραμμής 3 του μετρό από το σταθμό Εθνική Άμυνας μέχρι το Αεροδρόμιο, για την κατασκευή του σταθμού της Αγίας Παρασκευής.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια της διακοπής, έχουν προβλεφθεί εναλλακτικές λύσεις σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών: πύκνωση των λεωφορειακών γραμμών προς τον σταθμό του μετρό Εθνική Άμυνα, απ’ όλη την ευρύτερη περιοχή, και απευθείας λεωφορειακή σύνδεση του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας με το σταθμό Εθνική Άμυνα, καθώς και η πύκνωση των δρομολογίων του προαστιακού στο τμήμα από το Αεροδρόμιο μέχρι τη Νερατζιώτισσα.
Ο κ. Σουφλιάς σημείωσε ότι η διακοπή δημιουργεί πρόβλημα στο επιβατικό κοινό, αλλά οφείλεται στο λάθος της κατασκευής της σύραγγας χωρίς πρόβλεψη για τον σταθμό Αγ. Παρασκευή, ο οποίος υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμος το καλοκαίρι του 2010. Στο ίδιο τμήμα της γραμμής κατασκευάζονται και οι σταθμοί στο Νομισματοκοπείο, που θα είναι έτοιμος τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και ο σταθμός Χολαργού, που θα είναι έτοιμος μέσα στο έτος.
Στον σταθμό του Νομισματοκοπείου κατασκευάζεται παράλληλα υπόγειος χώρος στάθμευσης 630 θέσεων, ενώ πάνω από το σταθμό θα λειτουργεί σταθμός μετεπιβίβασης για τις λεωφορειακές γραμμές. Επίσης, προβλέπεται χώρος στάθμευσης 500 θέσεων και στο σταθμό της Αγίας Παρασκευής.
Παράλληλα, ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν δοθεί σε λειτουργία οι δύο νέοι σταθμοί της επέκτασης του Περιστερίου στο Δημαρχείο και στην Ανθούπολη. Ακόμη, έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της επέκτασης προς Ελληνικό (5,5 χιλιομέτρα), οι σταθμοί στο Ελληνικό και την Αργυρούπολη βρίσκονται στη φάση των αρχιτεκτονικών τελειωμάτων, ενώ συνεχίζεται η κατασκευή των σταθμών στην Ηλιούπολη και στον Άλιμο. Μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του σταθμού του μετρό στο Χαϊδάρι.
Ο κ. Σουφλιάς δήλωσε επίσης ότι προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι μελέτες για τη γραμμή 4 (γραμμή U) που θα έχει τη μορφή πετάλου, θα ξεκινά από το Γαλάτσι θα φθάνει στο Πανεπιστήμιο και από εκεί μέσω Παγκρατίου θα καταλήγει στο Μαρούσι. Η γραμμή αυτή θα έχει 20 σταθμούς. Κι οι αλλαγές συνεχίζονται…






































































































