Αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, επιμένοντας στη σκληρή στάση που ακολουθούν, φέρονται οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημόσιας Χρήσης, που αντιδρούν έντονα στις ρυθμίσεις που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τις εμπορευματικές μεταφορές.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου των Βυτιοφορέων, Άγγελος Φάλαρης, η τάση είναι κατηγορηματικά υπέρ της συνέχισης της απεργίας. Ο κ. Φάλαρης χαρακτήρισε το νομοσχέδιο απαράδεκτο, καθώς όπως τόνισε απαξιώνει τα περιουσιακά στοιχεία των ιδιοκτητών.
Στο μεταξύ, πολύ δύσκολη είναι η κατάσταση στα πρατήρια υγρών καυσίμων, τα οποία το ένα μετά το άλλο αρχίζουν να στεγνώνουν από καύσιμα, ενώ παρατηρούνται μεγάλες ουρές από ιδιοκτήτες ΙΧ που προσπαθούν να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ, καθώς το Σαββατοκύριακο αναμένεται το μεγαλύτερο κύμα φυγής των αδειούχων του Αυγούστου.
Σε αντίθεση με τις προηγούμενες μέρες, οπότε τα ΙΧ βυτιοφόρα κινήθηκαν έστω και με δυσκολίες, χθες το πρωί επετράπη ο εφοδιασμός μόνο κρατικών υπηρεσιών (νοσοκομεία, κλπ.).
Στα λίγα πρατήρια που έχουν ακόμη αποθέματα καυσίμων σχηματίζονται και πάλι ουρές. Τα ΙΧ βυτιοφόρα δεν επαρκούν πάντως για την πλήρη κάλυψη της αγοράς, καθώς δεν ξεπερνούν τα 300 έναντι 1500 ΔΧ αυτοκινήτων οι ιδιοκτήτες των οποίων απεργούν.
Την ίδια ώρα και οι βενζινοπώλες και οι πρατηριούχοι καυσίμων απειλούν με κινητοποιήσεις, με αφορμή τις ρυθμίσεις που περιλαμβάνει άλλο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για τη «λειτουργία των ΚΤΕΟ και άλλες διατάξεις», το οποίο μεταξύ άλλων καταργεί την απόσταση των 200 μέτρων που υπήρχε μέχρι σήμερα για τη λειτουργία ενός βενζινάδικου από το άλλο. Οι βενζινοπώλες αναφέρουν ότι με τον τρόπο αυτό ανοίγει ο δρόμος για την ίδρυση πρατηρίων από σούπερ – μάρκετ.
Στην εξαγγελία αγωνιστικών κινητοποιήσεων προσανατολίζεται το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών, ενώ η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων – Εμπόρων Καυσίμων δεν αποκλείει επίσης κινητοποιήσεις, ανάλογα με την εξέλιξη του διαλόγου.