H ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου FOURLIS, συνεχίζει να διακρίνεται για τη στρατηγική της επικοινωνία, αποσπώντας αυτή τη φορά μια ακόμη σημαντική βράβευση για τις επιδόσεις της στον χώρο του Influencer Marketing με Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Covid-19 Response, των Influencer Marketing Awards 2020.
Στη σχετική ανακοίνωσή της, η εταιρία αναφέρει τα εξής:
«Η βράβευση αυτή αποτελεί επιστέγασμα της συνεχούς προσπάθειας της ΙΚΕΑ να βρίσκεται κοντά στους πελάτες της και να ανταποκρίνεται άμεσα, με δημιουργικότητα και ευελιξία, στις ανάγκες που δημιουργεί η νέα καθημερινότητα. Η έλευση του Covid-19, που οδήγησε όλους να περάσουν περισσότερο χρόνο στο σπίτι, άλλαξε ριζικά την καθημερινότητα των Ελλήνων, τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν κι επικοινωνούν. Η IKEA, ως ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με τη ζωή στο σπίτι, τοποθέτησε μπροστά το όραμά της και προσάρμοσε τη στρατηγική επικοινωνίας της. Με αυτόν τον τρόπο, υλοποίησε, και παρουσίασε μαζί με την Ogilvy, μια σειρά από IG take-overs στο επίσημο account της @ikeagreece, με τίτλο “IKEA LIVE Home Sessions”».