Οι πρόσφατες συζητήσεις για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη και η κατασκευή των ποδηλατοδρόμων έχουν φέρει ξανά στην επιφάνεια το ζήτημα της δημοτικής και της διαδημοτικής συγκοινωνίας.
Μάλιστα, στις τελευταίες συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου η επικεφαλής της παράταξης ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Μαρίνα Πετούση κατηγορούσε επίμονα τη δήμαρχο Βασιλική Ταμβάκη για αδιαφορία να συμπεριληφθεί ο Δήμος στη νέα διαδημοτική γραμμή 555, ενώ ο εκπρόσωπος της παράταξης ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ Πέτρος Γιάννου την κατηγόρησε ότι αρνήθηκε να ανταποκριθεί σε πρόσκληση που της έγινε για συνάντηση σχετικά με την εν λόγω γραμμή.
Η δήμαρχος με τη σειρά της διέψευσε την κατηγορία και τόνισε ότι «η γραμμή δεν είχε σχέση με εμάς, ούτε καν με τον Δήμο Κηφισιάς».
Η ανάγκη για ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας και πύκνωση των δρομολογίων της υπάρχουσας αποτελεί κοινή συνιστώσα για πολλούς φορείς της πόλης.
Ο Εμπορικός Σύλλογος, δια στόματος του προέδρου του Δημήτρη Φαφαλιού, ανέφερε και στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο την ανάγκη της ανάπτυξης του δικτύου Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην πόλη, ώστε να τονωθεί η τοπική αγορά, η οποία διαθέτει πλέον περιορισμένες έως ελάχιστες θέσεις στάθμευσης οχημάτων.
Το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, από την πλευρά του, έχει τονίσει την ανάγκη ύπαρξης συγκοινωνίας προς τις αθλητικές εγκαταστάσεις και ειδικά προς το γήπεδο και το κλειστό γυμναστήριο «Φώτης Βαρδαξής», τα οποία είναι απόμερα, ελλοχεύοντας κινδύνους κυρίως για τα μικρά παιδιά.
Την παραπάνω ανάγκη έχει σημειώσει και ο πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού Κωνσταντίνος Λάσκαρης, ο οποίος θεωρεί ότι το ωράριο της γραμμής που κατευθύνεται προς Μορτερό θα έπρεπε να επεκταθεί τουλάχιστον μέχρι τις 10.30 μ.μ.
Η δήμαρχος, αναφερόμενη στο θέμα, δήλωσε ότι «η διοίκησή μας ίδρυσε την πρώτη δημοτική συγκοινωνία στην πόλη, το έτος 1999, σε περίοδο μάλιστα που χαρακτηρίζονταν τα δρομολόγια, ως άγονη γραμμή. Εμείς είμαστε εκείνοι που συζητήσαμε με τον ΟΑΣΑ για την ενίσχυση και επέκταση των δρομολογίων την τρέχουσα περίοδο. Εμείς επιθυμούμε και υπερθεματίζουμε τη διαδημοτική συγκοινωνία. Έχουμε συζητήσει και θα επανέλθουμε ξανά στον αρμόδιο υπουργό και πρόεδρο του Οργανισμού μόλις κριθεί ότι ο χρόνος είναι κατάλληλος».
Επίσης, ανέφερε ότι υπήρξαν στιγμές που η διοίκηση του ΟΑΣΑ ζήτησε από τον Δήμο να διακόψει τις υπάρχουσες γραμμές, επειδή «η ταλαιπωρία τους ήταν τεράστια και το οικονομικό αποτέλεσμα μηδέν, αλλά εμείς επιμείναμε να παραμείνουν».
Αμάλθεια Καραλή