Στο σενάριο εφαρμογής προτείνονται κυρίως, τα ακόλουθα:
* Κατάλληλη διαμόρφωση του ισόπεδου κόμβου Ρόδων -Ισμήνης- Κ. Παλαιολόγου – Γ. Παπανδρέου.
* Μετατροπή της Ρόδων, από Λεωφόρο Διονύσου έως Ισμήνης (και ανά κατεύθυνση) σε οδό ήπιας κυκλοφορίας, πλάτους ~3,00μ., οφιοειδούς χάραξης, ώστε να προστατευθεί και ο υφιστάμενος ποδηλατόδρομος – πεζόδρομος. Η ταχύτητα διέλευσης περιορίζεται σε ~20km/h.
* Εγκιβωτισμός των απαραίτητων θέσεων στάθμευσης παρά την οδό στο τμήμα της Ρόδων μεταξύ Πλατείας Μακεδονίας και Πλατείας Γ. Λάτση.
* Διαμόρφωση διαδρομής περιπάτου κατά μήκος της κεντρικής νησίδας της Ρόδων με κατάλληλο φωτισμό.
* Κατασκευή υπερυψώσεων (woonerf) π.χ. με πέτρα ή ρητίνη ή κυβόλιθο στις κρίσιμες θέσεις.
* Διαμόρφωση των (ισόπεδων) διασταυρώσεων της Ρόδων με το οδικό δίκτυο είτε με κυκλικούς κόμβους (roundabouts), είτε με νησίδες, ανάλογα με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους.
* Να δοθεί προτεραιότητα στα κάθετα προς τη Ρόδων τμήματα του οδικού δικτύου, μέσω της εφαρμογής κατάλληλης κατακόρυφης σήμανσης (ρυθμιστικές πινακίδες Ρ-2/ STOP+καθρέφτες) σε όλες τις διασταυρώσεις της Ρόδων.
* Προτείνεται η μονοδρόμηση της οδού Θάλειας και της οδού Καστρίου, έτσι ώστε να αποτελούν αποκλίνοντα ρεύματα ως προς τον οδικό άξονα Ανεμώνης – Έλλης.
* Επέκταση διαδρομής ποδηλάτου.
* Τοποθέτηση ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-53 για την υποχρεωτική κυκλική διαδρομή στη συμβολή των οδών Λόφου και Ικαρίας (Πλατεία Ιατρού Γ.)
* Βελτίωση των φθαρμένων σημάτων και η αναδιαγράμμιση των υφιστάμενων διαβάσεων, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
* Κατάλληλες παρεμβάσεις στο πρόγραμμα λειτουργίας των φωτεινών σηματοδοτών στις διασταυρώσεις, ανάλογα με την περίοδο αιχμής κατά τη διάρκεια της ημέρας.