Την Παρασκευή 28.03.2014 πήγα (για 3η φορά στο τελευταίο δεκαήμερο περίπου) στο παλιό Δημαρχείο της Νέας Ερυθραίας, στην αρμόδια Υπηρεσία, προκειμένου να εξοφλήσω το λογαριασμό της ύδρευσης. Έφυγα όμως άπραγος, λόγω του μεγάλου αριθμού αναμενόντων, για τον ίδιο σκοπό, πολιτών. Η «ουρά» εκτείνονταν μέχρι έξω στο πεζοδρόμιο και καταλάμβανε μεγάλο μέρος αυτού (επισυνάπτω σχετική φωτογραφία της ίδιας μέρας).
Επειδή θέλω να είμαι συνεπής και εμπρόθεσμος στις υποχρεώσεις μου, παρακαλώ να μου γνωρίσετε εάν υπάρχει (πέραν των ΕΛΤΑ, όπου εκεί, πέραν του προβλήματος της «ουράς», υπάρχει και το κόστος της σχετικής προμήθειας) άλλος τρόπος εξόφλησης, χωρίς τη χρονοβόρα αναμονή σε ουρές, εάν σκέφτεται ο Δήμος να συνεργασθεί (και πότε) με τις τράπεζες -τουλάχιστον τις αποκαλούμενες εσχάτως «συστημικές»-, ούτως ώστε να γίνεται η εξόφληση είτε με πάγια εντολή, είτε μέσω διαδικτύου, όπως γίνεται εδώ και χρόνια με όλους τους λογαριασμούς κοινής (και όχι μόνο) ωφελείας, εάν υπάρχουν λόγοι πού το εμποδίζουν αυτό να γίνει και ποιοί είναι αυτοί.
Ευχαριστώ, Σ.Μ.
Υ.Γ.: Τη Δευτέρα 31.03.2014 πλήρωσα το λογαριασμό μετά από αναμονή σαράντα (40) λεπτών, ορθοστασία. Οι αναμένοντες ήταν συνέχεια περί τους τριάντα (30) (πολλοί δε, έρχονταν και αμέσως έφευγαν, βλέποντας το μεγάλο αριθμό αναμενόντων, όπως είχα κάνει κι εγώ τις προηγούμενες τρεις φορές), οι περισσότεροι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας. Υπήρχαν μόνο 3 ή 4 καθίσματα για να καθίσει κανείς κι ένα παγκάκι στο πεζοδρόμιο, στο οποίο όμως, λόγω της υγρασίας, εξ αιτίας του καιρού και της πρωινής ώρας, δεν μπορούσε να καθίσει κανείς. Παρακαλώ χαρακτηρίστε την κατάσταση μόνοι σας!
Απάντηση του αντιδημάρχου Ευστάθιου Κύρλου
Αγαπητέ δημότη, σε απάντηση του υπ. αριθμ. 18115/08-04-2014 εγγράφου σας, που λάβαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σάς ενημερώνουμε ότι καταλαβαίνουμε την ταλαιπωρία που υποστήκατε για την πληρωμή του λογαριασμού σας και ζητούμε συγνώμη, αλλά υπήρχε σοβαρό πρόβλημα με τον δεύτερο εξουσιοδοτημένο υπάλληλο είσπραξης. Χωρίς να θέλουμε ν’ απολογηθούμε για το γεγονός αυτό και προκειμένου οι πολίτες να εξυπηρετηθούν, δώσαμε παράταση για την εξόφληση των λογαριασμών έως και τις 15/04/2014, δίχως καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.
Όσον αφορά στο ερώτημά σας εάν υφίσταται άλλος τρόπος πληρωμής, σάς ενημερώνουμε ότι η εξόφληση μπορεί να γίνεται και στις τρεις Δημοτικές Ενότητες (Κηφισιάς – Ν. Ερυθραίας – Εκάλης). Η διαδικασία της εξόφλησης μέσω παγίας εντολής ή διαδικτύου, δεν είναι ακόμη εφικτή. Άμεσο μέλημά μας είναι να διαμορφωθεί ο χώρος αναμονής του Ταμείου, έτσι ώστε με προτεραιότητα οι ηλικιωμένοι, έγκυοι, Α.Μ.Ε.Α., παιδιά κ.λπ., να είναι καθήμενοι, άλλωστε, προτεραιότητα έχει ο πολίτης και η εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.
Με εκτίμηση, Ευστάθιος Κύρλος,
αντιδήμαρχος Βιώσιμης Ανάπτυξης & Δημοτικής Ενότητας Νέας Ερυθραίας