«Διαπροσωπικές σχέσεις: Το κλειδί στη σημερινή σχολική πραγματικότητα»… Αυτός ήταν ο τίτλος του βιωματικού εργαστηρίου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 6 Μαΐου, στο 20 Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς.
Το βιωματικό εργαστήριο διοργάνωσαν το Δρυμπέτειο Πολυιατρείο του Τμήματος Κοινωνικών Παροχών και Δημοτικών Ιατρείων του Δήμου σε συνεργασία με τη διευθύντρια του 2ο Δημοτικού Κηφισιάς, Ελένη Τσολακίδου και τις ειδικούς ψυχικής υγείας του σχολείου, την ψυχολόγο Ελένη Μακρίδου και την κοινωνική λειτουργό Νατάσα Σοφιανίδου.
Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τις ψυχολόγους του Δρυμπετείου Πολυιατρείου του Δήμου Κηφισιάς, Αθανασία Κακάρογλου και Δάφνη Παπανικολάου, στο πλαίσιο της δικτύωσης και συνεργασίας με τις ειδικούς ψυχικής υγείας του σχολείου. Ο σχεδιασμός του εργαστηρίου πραγματοποιήθηκε βάσει των αποτελεσμάτων της διερεύνησης των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών, που προηγήθηκε από τις ειδικούς ψυχικής υγείας του σχολείου σε συνεργασία με τις ψυχολόγους του Δήμου.
Σκοπός του βιωματικού εργαστηρίου ήταν η ενδυνάμωση του ρόλου των εκπαιδευτικών μέσα από την ανάδειξη της σημασίας των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή ως ο σημαντικός «άλλος» για τον μαθητή, αλλά και των σχέσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών για τη διαμόρφωση θετικού κλίματος στην τάξη και τη διαχείριση των δύσκολων συμπεριφορών. Μετακινώντας τον φακό από τον «δύσκολο» μαθητή στον εκπαιδευτικό που «δυσκολεύεται», το εργαστήριο εστίασε στη σημασία αξιοποίησης από τους εκπαιδευτικούς του δυναμικού, που ήδη έχουν αναπτύξει μέσα από την εμπειρία και τις γνώσεις τους και τον συνεχή εμπλουτισμό και την ανατροφοδότησή τους μέσα από τη δημιουργία ομάδων αλληλοϋποστήριξης.
Ειδήσεις από τη Κηφισιά – Νέα Ερυθραία – Εκάλη στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook