H νέα Holiday 2020 καμπάνια της Miu Miu έχει κεντρική ιδέα τον όρο «Icon». Για αυτόν τον σκοπό και για την παρουσίαση της συλλογής Pre-Spring 2021 του οίκου επιστρατεύτηκαν A-list διάσημες, ανάμεσα στις οποίες και η 66χρονη Kim Basinger. Η διάσημη ηθοποιός και sex symbol της δεκαετίας του ’80 έχει ελαχιστοποιήσει τις δημόσιες εμφανίσεις της, ωστόσο η φωτογράφησή της για την καμπάνια εντυπωσιάζει. Στη φωτογράφηση πρωταγωνίστησαν γυναίκες, οι οποίες έχουν καταφέρει να κατακτήσουν τον δικό τους χώρο στο Χόλυγουντ και να αποκαλούνται ως «γυναίκες – είδωλα».
Ονόματα όπως της Chloë Sevigny, Kim Basinger, Du Juan, Raffey Cassidy ήταν κάποια από αυτά που συμμετείχαν στην καμπάνια. Ωστόσο τα βλέμματα κατάφερε να κλέψει και η Kim Basinger, η οποία πολλές φορές έχει επιλέξει κομμάτια από τις collection Μiu Miu για τις εμφανίσεις της. Στις λήψεις, που τράβηξαν οι Mert Alas και Marcus Piggott, εμφανίζεται με blazer και embellished φόρεμα ενώ παραμένει το ίδιο λαμπερή και γοητευτική στα 66 της χρόνια.
«Πώς να ορίσεις ένα icon; Τι το δημιουργεί; Ένα icon μπορεί να είναι ηθοποιός, μοντέλο, μουσικός – ένα παράδειγμα αριστείας. Ομοίως, ένα icon μπορεί να αντιπροσωπεύει ένα σύνολο πεποιθήσεων – έναν τρόπο ζωής. Αλλά ένα icon πάντα πρέπει να σημαίνει κάτι. Οι γυναίκες Miu Miu είναι πληθυντικός. Είναι μια ομάδα, μια κοινότητα για τις ίδιες. Το ενωτικό τους γνώρισμα είναι η απόλυτη ατομικότητά τους. Σχεδιασμένες από το σύμπαν του κινηματογράφου, της μόδας και της μουσικής, αυτές οι γυναίκες Miu Miu είναι διαφορετικά role-models, icons για γυναίκες όλων των ηλικιών», τόνισαν οι εκπρόσωποι του Οίκου για το νέο project.