Το brand μόδας της Rihanna «Savage x Fenty» κυκλοφόρησε νέα καμπάνια με συλλογές εσωρούχων που αφορούν γυναίκες, οι οποίες κατάφεραν να νικήσουν τον καρκίνο του μαστού. Με αφορμή το Μήνα Ευαισθητοποίησης, η διάσημη τραγουδίστρια σύστησε στο κοινό τις Cayatanita, Ericka και Nykia. Όλες είχαν διαγνωστεί με επιθετικές μορφές καρκίνου και αντιμετώπισαν διαφορετική υγειονομική περίθαλψη λόγω της ηλικίας και της φυλής τους. Η Rihanna ελπίζει να διαδώσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι μαύρες γυναίκες στην πρόσβαση σε επαρκή υγειονομική περίθαλψη και υποστήριξη.
Διαγνωσμένη με καρκίνο του μαστού στα 32 το 2018, η Cayatanita μοιράστηκε τις εμπειρίες της σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει μια κοινότητα και να διασφαλίσει ότι άλλες γυναίκες σαν αυτήν δεν αισθάνονται μόνες. Δημοσίευσε μια φωτογραφία της με ένα ανοιχτό ροζ σετ στο IG της, γράφοντας: «Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα ότι, έχοντας καρδιοαγγειακά προβλήματα και καρκίνο του μαστού, είμαι ακόμα εδώ και παίρνω μέρος σε κάτι όμορφο».
Η Ericka, η οποία διαγνώστηκε με δύο τύπους καρκίνου στα 28, έγραψε: «Είναι σημαντικό για εσάς να εκτιμήσετε το σώμα που έχετε και το πώς φτάσατε εκεί που βρίσκεστε σήμερα. Και αυτό ήταν πραγματικά συγκινητικό για μένα, γιατί δεν αφορούσε την ομορφιά, δεν αφορούσε το “Ω, αγαπώ τον εαυτό μου”. Ήταν: «Εκτιμώ το σκάφος που με έχει μεταφέρει». Με τη συλλογή της καμπάνιας να πωλείται όλο τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, μέρος των εσόδων έως και 250.000$ θα δοθεί στο Ίδρυμα Clara Lionel της Rihanna.