Εκτός λειτουργίας από την περασμένη εβδομάδα αρκετά Γυμνάσια και Λύκεια σε Λυκόβρυση και Πεύκη, με αιτήματα προς την Πολιτεία και τη Δημοτική Αρχή.
Εβδομάδα κινητοποιήσεων, καταλήψεων και διεκδικήσεων από την Πολιτεία και τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης η περασμένη εβδομάδα για την πλειονότητα των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην πόλη. Όλα ξεκίνησαν την περασμένη εβδομάδα με το 2ο Λύκειο Πεύκης να πρωτοστατεί ήδη από την πρώτη ημέρα της εβδομάδας την περασμένη Δευτέρα 2-11-2015 προβαίνοντας σε κατάληψη του σχολικού κτηρίου, ενέργεια συμπαράστασης στην κινητοποίηση που επιχειρούσε εκείνη την ημέρα η σχολική κοινότητα με την υποστήριξη της ΟΛΜΕ στο κέντρο της πρωτεύουσας. Όσο για τα αιτήματα… δωρεάν παιδεία, διαφωνία με την επιβολή του ΦΠΑ 23% στην εκπαίδευση, ποιοτικότερο εκπαιδευτικό σύστημα, επίλυση των κενών που υπάρχουν στα σχολεία ήταν τα βασικά. Η κατάληψη του 2ου Λυκείου Πεύκης διήρκησε καθόλη τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας με την πρώτη Λυκείου και τη Δευτέρα να πρωτοστατούν όπως μάς είπε η διευθύντρια του Λυκείου Ιωάννα Κουραμπέα, ενώ για πολλούς μαθητές της τρίτης Λυκείου, η εν λόγω κινητοποίηση λειτούργησε ως μία «ευκαιρία» να διαβάσουν λίγο περισσότερο ενόψει και των πανελλαδικών εξετάσεων που θα κληθούν να δώσουν τη φετινή σχολική χρονιά. Όπως μάς είπε η διευθύντρια του σχολείου στα μέσα της περασμένης εβδομάδας επιχείρησαν εξοσχολικοί να εισέλθουν στο σχολείο (την περασμένη Τετάρτη το απόγευμα και την Πέμπτη), ενώ μέχρι και γονείς βρέθηκαν έξω από το 2ο Λύκειο Πεύκης να φρουρούν το σχολείο το οποίο στα τέλη της εβδομάδας που έληξε η μαθητική κατάληψη παραδόθηκε σε καλή κατάσταση σύμφωνα πάντα με τη διευθύντρια του σχολείου κα Κουραμπέα. Οι ζημιές αφορούσαν κατά βάση ένα σπασμένο τζάμι και κατεστραμμένα λουκέτα και κλειδαριές.
Στον δήμαρχο Τάσο Μαυρίδη το 1ο Γυμνάσιο της πόλης
Την επόμενη μέρα, Τρίτη 3-11-2015 ακουλούθησαν σε κατάληψη και άλλα σχολεία της πόλης, όπως το 1ο Γυμνάσιο Λυκόβρυσης. Η μαθητική κατάληψη στο σχολείο αυτό διήρκησε τέσσερις ημέρες και τα αιτήματα αφορούσαν τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης. Για τη λήξη της κατάληψης απαιτήθηκε η παρέμβαση του Συλλόγου Γονέων αλλά και του Τοπικού Συμβουλίου του δημοτικού διαμερίσματος της Λυκόβρυσης. Εκπρόσωποι των μαθητών μάλιστα επισκέφθηκαν τον δήμαρχο της πόλης Τάσο Μαυρίδη την περασμένη Πέμπτη 5-11-2015 από τον οποίο και έλαβαν διαβεβαιώσεις ότι τα αιτήματά τους θα προχωρήσουν προς ικανοποίηση. Για τα ζητήματα αυτά μας πληροφόρησε η διευθύντρια του σχολείου Μαίρη Λιούλια, η οποία και μάς διευκρίνισε σε σχετικό ερώτημα ότι το σχολείο παραδόθηκε την περασμένη Παρασκευή που έληξε η κατάληψη σε καλή κατάσταση. Όσο για τα αιτήματα των μαθητών προς τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης αυτά σε γενικές γραμμές αφορούν την τοποθέτηση αλεξικέραυνου στο σχολείο, την τοποθέτηση προστατευτικού κιγκλιδώματος στο γήπεδο ποδοσφαίρου του σχολείου το οποίο είναι ένα επίπεδο υψηλότερο έναντι του υπόλοιπου χώρου με αποτέλεσμα κατά τη διεύλευση των μαθητών να γίνονται ατυχήματα αλλά και την καλή λειτουργία μίας εσωτερικής πόρτας του 1ου Γυμνασίου Λυκόβρυσης που ζητούν οι μαθητές να φτιαχτεί. Στα παραλειπόμενα της κατάληψης στο εν λόγω σχολείο, η εκπαιδευτική εκδρομή στο Μπάντμιντον που έχασε η Τρίτη Γυμνασίου αλλά και οι αντίστοιχες προκαταβολές που δόθηκαν από τους γονείς … λόγω κατάληψης του σχολείου!
Στο ίδιο μήκος κύματος και το 1ο Λύκειο Πεύκης που βρέθηκε σε κατάληψη από την περασμένη Τρίτη 3-11-2015, κατάληψη που διήρκησε έως την περασμένη Παρασκευή 6-11-2015. Εδώ τα αιτήματα ήταν μεικτά, αφορούσαν και την Πολειτία και τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης, κατά βάση όμως απευθύνονταν στην Πολιτεία όπως μάς είπε ο διευθυντής του σχολείου Αντρέας Κότσυφας. Και εδώ η κατάληψη έληξε ομαλά και το σχολείο παραδόθηκε σε καλή κατάσταση την περασμένη Παρασκευή.
Όσο για τους μαθητές μπορεί μεν να απόλαυσαν μεταξύ των αιτημάτων τους και την λιακάδα της περασμένης εβδομάδας, εντούτοις οι χαμένες διδακτικές ώρες θα αποκατασταθούν αρχής γενομένης από την επικείμενη επέτειο για τον εορτασμό της 17ης Νοεμβρίου. Έτσι, γιορτή θα γίνει μόνο τις τελευταίες δύο ώρες, ενώ η υπόλοιπη ημέρα θα αξιοποιηθεί για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών, με το μοντέλο αυτό να ακολουθείται έως την πλήρη αναπλήρωση των ωρών.