Με επιτυχία έγινε και φέτος στις 14 Ιουνίου η γιορτή αποφοίτηση του ΓΕΛ Λυκόβρυσης την οποία διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Λυκείου σε συνεργασία με τον διευθυντή και το Σύλλογο Διδασκόντων του Λυκείου.
Παρευρέθησαν ο δήμαρχος της πόλης Δημήτρης Φωκιανός, ο Διευθυντής Δευτεροβάμιας Εκπαίδετσης Β’ Αθήνας Αθανάσιος Φαλουκας, ο αρχηγός της μείζονος μειοψηφίας Γιάννης Θεοδωρακόπουλος, ο τέως δήμαρχος Λυκόβρυσης Χρήστος Σκαμάκης, ο τέως διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας Δημήτρης Σιψής, ο τέως προϊστάμενος του 2ου Γραφείου και τέως διευθυντής του σχολείου Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, ο αντιδήμαρχος Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ο πρόεδρος Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Προκόπης Μπελεχρής, η πρόεδρος του ΠΕΑΠ Βασιλική Νικολαροπούλου, ο διευθυντής του 1ου ΓΕΛ Ηρακλείου Σωτήρης Φωτόπουλος, ο διευθυντής του Αγγλικού Σχολείου Saint Catherine Bond Stuart, η διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Μεταμόρφωσης Αικατερίνη Καραμπάτσου, ο διευθυντής του 4ου Γυμνασίου Μεταμόρφωσης Γιάννης Τζαβίδας, ο διευθυντής του 7ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Γιάννης Ιωάννου, ο τέως διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λυκόβρυσης Αργύρης Ευαγγελίου, η πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Φλωρεντία Ελαφρού – Ξηροκώστα και πλήθος μαθητών και γονέων.
Την εκδήλωση προλόγισε ο διευθυντής του σχολείου Γιάννης Μαρμαγγιόλης.









































































































