Κοινή συνέντευξη Τύπου με θέμα την «Τροποποίηση Σχεδίου Πόλης για το Ο.Τ. 25Α και μετατροπή της χρήσης από πλατεία σε πλα-τεία με χώρο υπογείου γκαράζ», καθώς και την ανάπλαση της Λεωφόρου Ειρήνης, πραγματοποίησε η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΥΚΗΣ, μαζί με τη ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΕΥΚΗΣ, τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου στην αίθουσα «Μανόλης Αναγνωστάκης». Σημειώνεται ότι στη συνέντευξη επρόκειτο να συμμετάσχει και η ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος Μαριάννα Μαμαλάκη, η οποία, ωστόσο, δεν κατάφερε να παραβρεθεί για προσωπικούς της λόγους.
Σύμφωνα με τους δύο επικεφαλής των παρατάξεων, Παύλο Καμάρα και Γιάννη Βογιατζάκη, «αυτή τη στιγμή ξοδεύονται 3.790.000 ευρώ της Νομαρχίας Αθηνών με πρόχειρες ανεφάρμοστες μελέτες σε έργα που, μετά από ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, θα ξηλωθούν, αφού στη θέση τους θα κατασκευαστούν άλλα».
Στη συνέχεια, έγινε λόγος για την «ανοιχτή επιστολή» που έστειλαν οι δημοτικοί σύμβουλοι της μειοψηφίας, πλην του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου Στέλιου Βάζου, στον δήμαρχο Γιάννη Θεοδωρακόπουλο, με κοινοποίηση στο γραφείο του πρωθυπουργού, στον υπουργό Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης, τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ και στον Περιφερειάρχη Αττικής – Νομαρχία Αθηνών (υπ’ όψιν κ. Σγουρού). Σε αυτήν ζητείται «η ανάκληση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου και στη συνέχεια εκτεταμένη διαβούλευση, ώστε οι συμπολίτες μας να αποφασίσουν για την σκοπιμότητα, αλλά και τη χρησιμότητα αυτών των επιλογών, αυτών των έργων, όπως έχουν ψηφιστεί».
Εν τω μεταξύ, στην επιστολή, η οποία θα συμπεριληφθεί ολόκληρη σε έκδοση της Καθημερινής ΑΜΑΡΥΣΙΑΣ, αναφέρονται, μεταξύ άλλων, οι λόγοι για τους οποίους «αποτελεί μέγιστη αναγκαιότητα για την Πεύκη η κατασκευή ενός υπογείου χώρου στάθμευσης, κάτω από μέρος της επιφανείας της μελλοντικής πλατείας στο συγκεκριμένο οικόπεδο».
Όσον αφορά στη Λεωφόρο Ειρήνης, οι σύμβουλοι που υπογράφουν την επιστολή επισημαίνουν ότι «περνά μέσα από τη συναίνεση – χρηματοδότηση των ιδιοκτητών των καταστημάτων – ακινήτων με πρόσωπο στη Λεωφόρο, λόγω εξάμετρης πλακόστρωσης – πρασιάς. Επομένως, η ανάπλαση αναφέρεται μόνο σε πλάτος 1,5 μέτρου πεζοδρομίου.
Είναι ακόμα γνωστό, ότι για κάθε παρέμβαση τέτοιας κλίμακας αναρτώνται προσχέδια, γίνονται συζητήσεις, αποσαφηνίζονται κατευθύνσεις, ολοκληρώνεται η διαβούλευση κι όλα καταλήγουν στην ψήφιση της μελέτης εφαρμογής, από το Δημοτικό Συμβούλιο για να δημοπρατηθεί το έργο. Αλήθεια γιατί δεν έγινε τίποτε από τα παραπάνω;».
Αμάλθεια Καραλή