Τους αντιδημάρχους Λυκόβρυσης Πεύκης όρισε αυτές τις ημέρες ο νέος δήμαρχος Τάσος Μαυρίδης με απόφασή του.
Συγκεκριμένα, όρισε τους ακόλουθους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως αντιδημάρχους με θητεία από 1/09/2014 έως 28/02/2017.
Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών αναλαμβάνει ο Παναγιώτης Πανταζής, αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Περιβάλλοντος – Πολεοδομίας & Πολιτικής Προστασίας αναλαμβάνει ο Ευάγγελος Παπανικολάου, αντιδήμαρχος των Υπηρεσιών Πρασίνου & Εκπαίδευσης ο Δημήτρης Κατραμάδος, αντιδήμαρχος της Δημοτικής Κοινότητας Λυκόβρυσης & Καθαριότητας ο Σκαμάκης Χρήστος και αντιδήμαρχος της Δημοτικής Κοινότητας Πεύκης ο Χρήστος Φωτίδης.
Να σημειώσουμε ότι οι κ.κ.: Ευάγγελος Παπανικολάου και Χρήστος Φωτίδης θα τελούν τα συγκεκριμένα καθήκοντα χωρίς αντιμισθία.
1. Τον Πανταζή Παναγιώτη όρισε ως αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών και του μεταβίβασε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Υπογράφει με εξουσιοδότηση Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, άδειες Πολιτικών Γάμων, Αποφάσεις εγγραφής στα Δημοτολόγια, Αιτήματα Πολιτογράφησης, λοιπά διοικητικά έγγραφα και χρηματικά εντάλματα.
– Υπογράφει τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, καθώς και τις βεβαιώσεις «εν ζωή» των κατοίκων του Δήμου.
– Την εποπτεία των Δ/κων θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Δ/κών Υπηρεσιών.
– Την εποπτεία των οικονομικών θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
– Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων Δημοτικής Περιουσίας και Προμηθειών και ειδικότερα την εποπτεία και την ευθύνη των θεμάτων της Δ/νσης Δημοτικής Περιουσίας.
– Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & διαφάνειας. Την εποπτεία ανάρτησης στην δικτυακή πύλη των αποφάσεων κανονιστικού χαρακτήρα, το συντονισμό των οργάνων και διαδικασιών διαβούλευσης, που απορρέουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».
– Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Εξυπηρέτησης του Πολίτη και λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
– Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
– Την εποπτεία & τον συντονισμό , των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου:
ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :
1ο) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης.
2ο) Γραφείο Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
3ο) Γραφείο Διαφάνειας
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
– Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου
– Γραφείο Οικονομικής Επιτροπής, Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και Εκτελεστικής Επιτροπής.
– Γραφείο Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών, Επιτροπών του Δημοτικού Συμβουλίου, Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης και Δημοτικών Παρατάξεων.
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών
– Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης
– Γραφείο Ληξιαρχείου
– Γραφείο Αλλοδαπών και Μετανάστευσης
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
– Γραφείο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
– Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού.
– Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας.
– Γραφείο Απασχόλησης
δ) Τμήμα ΚΕΠ
– Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών
– Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης