Με τις πολύ επιτυχημένες παραστάσεις του «Ράφτη Κυριών» του Φεντό, από τη Θεατρική Ομάδα Πεύκης, πριν λίγες ημέρες για (έβδομη παράσταση) και την καταπληκτική παρουσίαση του έργου του Μάνου Χατζιδάκι «Εδώ Λιλιπούπολη» από τη παιδική χορωδία και ορχήστρα του Ωδείου και τη παιδική θεατρική ομάδα του ΠΕΑΠ, έπεσε η αυλαία και του δεύτερου κύκλου του «Καλλιτεχνικού Χειμώνα 2011- 2012».
Σύμφωνα με το Νομικό Πρόσωπο του Δήμου ΠΕΑΠ (Περιβάλλον – Αθλητισμός – Πολιτισμός), «ήταν ένα φιλόδοξο καλλιτεχνικό πρόγραμμα διάρκειας πέντε μηνών, που για πρώτη φορά παρουσιάστηκε στο Δήμο μας. Ήταν ένα καλλιτεχνικό οδοιπορικό με είκοσι τέσσερες \Θεατρικές και Μουσικές παραστάσεις, που μας κράτησαν συντροφιά τα τριάντα τρία βράδια του «Καλλιτεχνικού» χειμώνα.
Σε μια εποχή που ο πολιτισμός φαίνεται να υποχωρεί μπροστά στην οικονομική και κοινωνική κρίση που περνά η πατρίδα μας και βιώνουμε όλοι, εμείς τολμήσαμε να κρατήσουμε ψηλά τη σημαία.
Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι Δήμοι, υποβαθμίζουν ή και εγκαταλείπουν τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, εμείς επιχειρήσαμε να πάμε μπροστά και να θέσουμε τον πολιτισμό οδηγό στη δημιουργία και την αναζήτηση της ελπίδας.
Σε μια χρονική συγκυρία, που η υποβάθμιση του πολιτισμού και η περιθωριοποίηση του καλλιτέχνη – δημιουργού γίνεται καθημερινή πράξη, εμείς δώσαμε χώρο σε νέους και παλιούς καλλιτέχνες για δημιουργία και επικοινωνία.
Και το κάναμε συνειδητά, γιατί αποτελεί βαθιά μας πίστη το ότι η τέχνη και ο πολιτισμός, μέσα σε αυτή τη σκοτεινή οικονομική και κοινωνική περίοδο που περνάμε, πρέπει να παραμείνουν ζωντανοί.
Γιατί είναι το λαμπρό φως στο βαθύ σκοτάδι. Γιατί είναι η ελπίδα στη ζωή. Γιατί είναι η πνευματική καλλιέργεια και δημιουργία.
Ο «Καλλιτεχνικός Χειμώνας 2011- 2012» ήταν ένα πρόγραμμα που κατάφερε να προκαλέσει από την αρχή το ενδιαφέρον των δημοτών και κατοίκων των πόλεών μας και τελικά να τους κερδίσει ολοκληρωτικά.
Σε κατάμεστες αίθουσες οι συμπολίτες μας παρακολουθούσαν με θέρμη, τις εικόνες να διαδέχονται τη μουσική και το τραγούδι και τους καλλιτέχνες να δημιουργούν αρμονικά σύνολα γεμάτα καλλιτεχνική έμπνευση, δημιουργία, πολιτισμό…
Ήταν ένα όμορφο και ποιοτικό καλλιτεχνικό οδοιπορικό στην τέχνη, στον πολιτισμό, που φυσικά θα έχει συνέχεια.
Γιατί η τέχνη και ο πολιτισμός είναι το καλύτερο μέσο για να ανοίξουμε μια χαραμάδα φωτός στον σκοτεινό ουρανό του οικονομικού και κοινωνικού χειμώνα που περνά η πατρίδα.
Και φέτος καταφέραμε και ανοίξαμε μια μικρή χαραμάδα στην ελπίδα, στο φως και πρέπει να την κάνουμε μεγαλύτερη για να χωρέσουμε όλοι. Για να ζεσταθούμε όλοι μας.
Και όλα αυτά με το ελάχιστο δυνατό κόστος, που στο σύνολό του προγράμματος δεν υπερέβη τις 15.000 ευρώ.
Κόστος που είναι κατά πολύ μικρότερο από το κόστος των ηχητικών που σε άλλες εποχές θα έπρεπε να ενοικιαστούν για να υλοποιηθεί το πρόγραμμα».
Ευχαριστίες
«Για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί όμως το πρόγραμμα, εργάστηκαν με επαγγελματική συνείδηση, κέφι και αγάπη πολλά άτομα.
Το Διοικητικό Συμβούλιο, η επιτροπή πολιτισμού, οι εργαζόμενοι και τα πολιτιστικά τμήματα του ΠΕΑΠ, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για την επιτυχία του ‘‘Καλλιτεχνικού Χειμώνα 2011- 2012’’.
Οφείλουμε όμως ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δήμαρχό μας κ. Δημήτρη Φωκιανό γιατί μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε ένα τέτοιο πρόγραμμα και γιατί στάθηκε δίπλα μας όταν τα εμπόδια φαίνονταν ανυπέρβλητα.
Τέλος, αλλά όχι τελευταίο, θέλουμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στο κόσμο που αγκάλιασε, που αγάπησε και που στήριξε τον ‘‘Καλλιτεχνικό Χειμώνα 2011 – 2012’’.
Είμαστε όλοι ευγνώμονες γι’ αυτό και θα ανταποδώσουμε την αγάπη του με ακόμα καλύτερα προγράμματα, με ακόμη πιο ποιοτικές παραστάσεις.
Θα εργαζόμαστε συνεχώς για να μπορούμε να σταθούμε αντάξιοι της στήριξης και της αγάπης του.
Σας ευχαριστούμε όλες και όλους».









































































































