Σειρά κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζει η οδός Άρεως ενέκρινε ομόφωνα σε πρόσφατη συνεδρίασή της η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αμαρουσίου, ωστόσο οι ρυθμίσεις έγιναν δεκτές από τον δραστήριο τοπικό Σύλλογο Αγίου Νικολάου – ΚΑΤ, ο οποίος καταθέτει επισημάνσεις και προτάσεις.
Οι ρυθμίσεις
Συγκεκριμένα η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής αποφάσισε τα εξής:
Α. Εγκρίνει την τροποποίηση των κυκλοφοριακών ρυθµίσεων στην οδό Άρεως, για τους λόγους που αναλυτικά αναφέρονται στο εισηγητικό µέρος της παρούσης, οι οποίες έχουν ως εξής:
1) Καθορισµός ορίου ταχύτητας 30 χλµ / ώρα (Ρ-32) επί της οδού Άρεως, από ∆ηµ. Χαϊµαντά µέχρι Κυβέλης
Θα τοποθετηθεί οριζόντια και κατακόρυφη σήµανση Ρ-32, µε όριο 30 χλµ/ώρα και στα δύο ρεύµατα κυκλοφορίας, στην είσοδο κάθε οδικού τµήµατος, µε στόχο να γίνουν αυτά τα οδικά τµήµατα πιο φιλικά στον πεζό και τον ποδηλάτη, ως προς την ασφάλεια, τη µείωση της ρύπανσης και του θορύβου.
2) Απαγόρευση στάσης και στάθµευσης και στις δύο πλευρές επί της οδού Άρεως, µεταξύ των οδών Ίριδος και Β. Αλεξάνδρου. Τοποθέτηση κατακόρυφης σήµανσης Ρ-40 και επιπλέον οριζόντια σήµανση µε κίτρινη γραµµή στο κράσπεδο.
Στα οδικά τµήµατα της Άρεως µεταξύ Ίριδος και Βασ. Αλεξάνδρου και για τα δύο ρεύµατα κυκλοφορίας τοποθετείται κατακόρυφη σήµανση απαγόρευσης στάσης και στάθµευσης Ρ-40 (σε συνδυασµό µε τις πινακίδες Ρ-32 για σήµανση ορίου ταχύτητας 30 χλµ/ώρα), µε στόχο την εύρυθµη και ασφαλή κυκλοφορία, καθότι το πλάτος οδοστρώµατος δεν επαρκεί για την αµφίδροµη κυκλοφορία οχηµάτων. Στα τµήµατα αυτά θα εφαρµοστεί και οριζόντια σήµανση απαγόρευσης στάσης και στάθµευσης µε κίτρινη συνεχή γραµµή κατά µήκος του κρασπέδου που θα συνοδεύει την αντίστοιχη κατακόρυφη σήµανση (πινακίδα Ρ-40).
3) Απαγόρευση στάσης και στάθµευσης στην ανατολική πλευρά της οδού Άρεως, µεταξύ των οδών Αγίου Νικολάου και Χαϊµαντά. Τοποθέτηση κατακόρυφης σήµανσης Ρ-40 και επιπλέον οριζόντια σήµανση µε κίτρινη γραµµή στο κράσπεδο Λόγω ανεπαρκούς πλάτους διαθέσιµου οδοστρώµατος για παρόδια στάθµευση και από τις δύο πλευρές, τοποθετείται κατακόρυφη σήµανση απαγόρευσης στάσης και στάθµευσης Ρ-40 στην οδό Άρεως στην αρχή του τµήµατος Αγίου Νικολάου προς Χαϊµαντά στην ανατολική µόνο πλευρά. ∆ιευκρινίζεται ότι κατά τις διενεργηθείσες αυτοψίες δεν διαπιστώθηκε στάθµευση στο τµήµα αυτό, παρά µόνο στη δυτική πλευρά. Στο τµήµα αυτό επίσης θα εφαρµοστεί οριζόντια σήµανση απαγόρευσης στάσης και στάθµευσης µε κίτρινη συνεχή γραµµή κατά µήκος του που θα συνοδεύει την αντίστοιχη κατακόρυφη σήµανση (πινακίδα Ρ-40).
4) Απαγόρευση στάθµευσης µε εφαρµογή κίτρινης τεθλασµένης γραµµής στα λοιπά τµήµατα της Άρεως καθώς και στις καθέτους πλησίον των κόµβων µε την Άρεως, ως εξής:
• 5 µέτρα από την τοµή ρυµοτοµικών γραµµών των οικοδοµικών τετραγώνων. Εφαρµόζεται στην οδό Άρεως: στο δυτικό κράσπεδο πριν και µετά την οδό Πίνδου, στο ανατολικό κράσπεδο πριν και µετά την οδό Κρόνου και στο ανατολικό και δυτικό κράσπεδο πριν την οδό Μ. Ασίας/ Κυβέλης (νότια του κόµβου), στο ανατολικό και δυτικό κράσπεδο πλησίον της οδού Βασ. Αλεξάνδρου (νότια του κόµβου), στο δυτικό κράσπεδο πλησίον της οδού οδό Αγ. Νικολάου (νότια του κόµβου), καθώς και στις οδούς: Αγ. Νικολάου (δυτικός κλάδος), Βασ. Αλεξάνδρου (δυτικός κλάδος), Αριστοφάνους (ανατολικός κλάδος), Πίνδου (βόρειο κράσπεδο) και Κρόνου.
• 5 µέτρα από τις διαβάσεις
• 12 µέτρα από τις πινακίδες σήµανσης υποχρεωτικής διακοπής πορείας Ρ-2 (STOP). Εφαρµόζεται στις οδούς: Βασ. Αλεξάνδρου (ανατολικός κλάδος), Αριστοφάνους (δυτικός κλάδος) και Πίνδου (νότιο κράσπεδο), καθώς και στην Άρεως πριν από τη συµβολή µε την Αγίου Νικολάου.
• 12 µέτρα εκατέρωθεν των στάσεων ∆ηµοτικής Συγκοινωνίας και ΟΑΣΑ
Στα παραπάνω τµήµατα της Άρεως καθώς και των καθέτων οδών (πλησίον των κόµβων µε την Άρεως) θα εφαρµοστεί οριζόντια σήµανση απαγόρευσης στάθµευσης και συγκεκριµένα κίτρινη τεθλασµένη γραµµή (ζιγκ-ζαγκ), σύµφωνα και µε τον Κ.Ο.Κ., ώστε να αποτρέπεται η στάση και στάθµευση ενώ ταυτόχρονα να εξασφαλίζεται διάδροµος ελάχιστου πλάτους 3,25µ. για την ελεύθερη διέλευση οχηµάτων και να µην παρεµποδίζεται η ορατότητα.
5) Τοποθέτηση διπλής διαχωριστικής γραµµής λευκού χρώµατος και πάχους 0,10µ, για τον διαχωρισµό των αντίθετων κυκλοφοριακών ρευµάτων, στο τµήµα της οδού Άρεως µεταξύ των οδών Βασ. Αλεξάνδρου και Μ. Ασίας.
Στο τµήµα της οδού Άρεως µεταξύ των οδών Βασ. Αλεξάνδρου και Μ. Ασίας, θα τοποθετηθεί, στη µέση της οδού και παράλληλα µε τον άξονα κίνησης, διπλή διαχωριστική γραµµή λευκού χρώµατος και πάχους 0,10µ, για τον διαχωρισµό των αντίθετων κυκλοφοριακών ρευµάτων.
6) Υποχρεωτική διακοπή πορείας για τα οχήµατα που κινούνται επί της οδού Αριστοφάνους στον κόµβο µε την οδό Άρεως. Στους λοιπούς κόµβους του αµφίδροµου τµήµατος της οδού Άρεως, δηλαδή από τις οδούς Μ. Ασίας / Κυβέλης έως και την οδό Β. Αλεξάνδρου, διατηρείται η προτεραιότητα της οδού Άρεως έναντι των καθέτων. Στο µονοδροµηµένο τµήµα διατηρείται η προτεραιότητα της οδού Αγίου
Νικολάου έναντι της οδού Άρεως. Τοποθέτηση και οριζόντιας σήµανσης (συνεχής γραµµή STOP, πάχους 0,50µ και αναγραφή της λέξης STOP) συµπληρωµατικά της κατακόρυφης σήµανσης (Ρ-2) σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις.
Με τη ρύθµιση αυτή η οδός Άρεως, στο τµήµα µεταξύ των οδών Βασ. Αλεξάνδρου και Κυβέλης / Μ. Ασίας, θα έχει προτεραιότητα έναντι όλων των καθέτων αυτής, συµπεριλαµβανοµένης της οδού Αριστοφάνους όπου σήµερα η τελευταία έχει προτεραιότητα (στον κόµβο Άρεως – Αριστοφάνους σύµφωνα µε τα στοιχεία της Τροχαίας έχει καταγραφεί την τελευταία πενταετία ο υψηλότερος αριθµός ατυχηµάτων εν σχέσει µε τις λοιπές διασταυρώσεις του εξεταζόµενου οδικού τµήµατος). Η προτεραιότητα στις λοιπές διασταυρώσεις στην περιοχή παρέµβασης διατηρείται ως έχει, δηλαδή διατηρείται η προτεραιότητα της οδού Άρεως στους κόµβους µε τις οδούς Μ. Ασίας, Πίνδου, Ίριδος, Κνωσσού, Β. Αλεξάνδρου, καθώς και η προτεραιότητα της οδού Αγίου Νικολάου έναντι της οδού Άρεως.
Συνεπώς, στη διασταύρωση της οδού Άρεως µε την οδό Αριστοφάνους καταργούνται οι υφιστάµενες επί της οδού Άρεως πινακίδες σήµανσης Ρ-2 (υποχρεωτική διακοπή πορείας) και τοποθετούνται επί της οδού Αριστοφάνους.
Σε όλες τις προαναφερόµενες διασταυρώσεις συµπληρωµατικά της κατακόρυφης σήµανσης (Ρ-2), τόσο στις κάθετες οδούς, όσο και επί της Άρεως στη συµβολή µε την οδό Αγίου Νικολάου, προτείνεται και οριζόντια σήµανση (συνεχής γραµµή STOP, πάχους 0,50µ και αναγραφή της λέξης STOP) σύµφωνα µε την παράγραφο 4 του άρθρου 5 του Κ.Ο.Κ.
7) Βελτίωση των διαβάσεων πεζών στην οδό Άρεως – διόρθωση οριζόντιας και κατακόρυφης σήµανσης
Προτείνονται βελτιώσεις στη χωροθέτηση, το σχεδιασµό και τη σήµανση των υφιστάµενων διαβάσεων στις διασταυρώσεις της οδού Άρεως µε τις οδούς Αγίου Νικολάου, Αριστοφάνους και Κνωσσού, όπως αναλυτικά αναφέρεται στη συνηµµένη µελέτη και το Παράρτηµα 1 αυτής.
Ειδικότερα:
∆ιάβαση στη διασταύρωση των οδών Άρεως και Αγ. Νικολάου
Προτείνεται η µετατόπιση της υφιστάµενης διάβασης πεζών βορειότερα της υφιστάµενης θέσης της, λόγω ύπαρξης µεγάλου πεύκου στο δυτικό πεζοδρόµιο που εµποδίζει την κατασκευή ράµπας στη θέση της διάβασης. Η νέα θέση της διάβασης πεζών χωροθετείται σε απόσταση 4 µ περίπου από την κάθετη ρυµοτοµική γραµµή, της οδού Αγ. Νικολάου, του παρόδιου ο.τ.
Οριζόντια σήµανση:
Το µήκος της λευκής διαγράµµισης προτείνεται να γίνει 3,00µ.
Θα τοποθετηθεί συνεχής γραµµή STOP, πάχους 0,50µ, πριν από τη
διαγράµµιση της πεζοδιάβασης, σε απόσταση 2,50µ από αυτή.
Κατακόρυφη σήµανση:
Η υφιστάµενη πινακίδα σήµανσης Π-21 να µεταφερθεί σε απόσταση το πολύ ενός µέτρου από τη διάβαση στο δυτικό πεζοδρόµιο της οδού.
Να τοποθετηθεί επιπλέον πινακίδα σήµανσης Π-21δ σε απόσταση το πολύ ενός µέτρου από τη διάβαση και στο ανατολικό πεζοδρόµιο της οδού.
∆ιάβαση στη διασταύρωση των οδών Αριστοφάνους και Άρεως
Προτείνεται η µετατόπιση της υφιστάµενης διάβασης πεζών νοτιότερα της υφιστάµενης θέσης της. Η νέα θέση της διάβασης πεζών χωροθετείται σε απόσταση 15 µ περίπου από την οριογραµµή του κρασπέδου της κάθετης οδού (Αριστοφάνους).
Οριζόντια σήµανση:
Το µήκος της λευκής διαγράµµισης προτείνεται να γίνει 3,00µ.
Κατακόρυφη σήµανση:
– Ρεύµα προς Κηφισιά:
Η υφιστάµενη πινακίδα σήµανσης Π-21 να µεταφερθεί σε απόσταση το πολύ ενός µέτρου από τη διάβαση, και από πίσω της, στον ίδιο ιστό, να τοποθετηθεί σήµανση Π-21δ για το αντίθετο ρεύµα.
– Ρεύµα προς Μαρούσι:
Η υφιστάµενη πινακίδα σήµανσης Π-21 να µεταφερθεί σε απόσταση το πολύ ενός µέτρου από τη διάβαση, και από πίσω της, στον ίδιο ιστό, να τοποθετηθεί σήµανση Π-21δ για το αντίθετο ρεύµα.
∆ιάβαση στη διασταύρωση των οδών Κνωσσού και Άρεως
Προτείνεται η µετατόπιση της υφιστάµενης διάβασης πεζών νοτιότερα της υφιστάµενης θέσης της. Η νέα θέση της διάβασης πεζών χωροθετείται σε απόσταση 10µ περίπου από την κάθετη ρυµοτοµική γραµµή, της οδού Κνωσσού, του παρόδιου ο.τ.
Οριζόντια σήµανση: Το µήκος της λευκής διαγράµµισης προτείνεται να γίνει 3,00µ.
Κατακόρυφη σήµανση:
-Ρεύµα προς Κηφισιά:
Η υφιστάµενη πινακίδα σήµανσης Π-21 να µεταφερθεί σε απόσταση το πολύ ενός µέτρου από τη διάβαση και από πίσω της, στον ίδιο ιστό, να τοποθετηθεί σήµανση Π-21δ για το αντίθετο ρεύµα.
-Ρεύµα προς Μαρούσι:
Η υφιστάµενη πινακίδα σήµανσης Π-21 να µεταφερθεί σε απόσταση το πολύ ενός µέτρου από τη διάβαση, και από πίσω της, στον ίδιο ιστό, να τοποθετηθεί σήµανση Π-21δ για το αντίθετο ρεύµα.
Σε όλες τις διαβάσεις, προτείνεται η κατάλληλη διαµόρφωση των πεζοδροµίων (κατασκευή ραµπών), ώστε να γίνεται εύκολη και ασφαλής η διέλευση των ΑΜΕΑ.
8) Τοποθέτηση ελαστικών εύκαµπτων επαναφερόµενων οριοδεικτών στη συµβολή των οδών Β. Αλεξάνδρου (ανατολικός κλάδος) και Άρεως, απ’ όπου διέρχονται µέσα µαζικής µεταφοράς.
Προτείνεται η τοποθέτηση οριοδεικτών, σύµφωνα µε το Ν. 2696/1999 Κ.Ο.Κ. (ΦΕΚ 57/Α ́/1999) αρθ. 34 παρ. 13 και τις συναφείς διατάξεις, για τη διευκόλυνση διέλευσης των λεωφορείων στη συµβολή των οδών Βασ. Αλεξάνδρου (ανατολικός κλάδος) και Άρεως σε µήκος 5,0µ από την τοµή των ρυµοτοµικών γραµµών του ο.τ. 23. µε στόχο την αποτροπή της παράνοµης στάθµευσης οχηµάτων, προκειµένου να µην εµποδίζεται η κίνηση και η στροφή των οχηµάτων µεταφοράς.
Λοιποί οριοδείκτες – κολωνάκια επί του οδοστρώµατος θα πρέπει να αποξυλωθούν µε αποκατάσταση του οδοστρώµατος όπου απαιτείται.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΠΙΝΑΚΙ∆ΩΝ ΣΗΜΑΝΣΗΣ
Πέραν των προαναφερθέντων, καταργούνται και κάποιες από τις υφιστάµενες πινακίδες σήµανσης στην οδό Άρεως στη διασταύρωση µε την οδό Αριστοφάνους. Συγκεκριµένα καταργούνται οι συνδυασµοί πινακίδων σήµανσης Ρ-2 µε Ρ-27 για το ρεύµα προς Κηφισιά, που βρίσκονται στο δυτικό πεζοδρόµιο, καθώς και σήµανσης Ρ-2 µε Ρ-28 για το ρεύµα προς Μαρούσι, που βρίσκονται στο ανατολικό πεζοδρόµιο, µε τη λογική ότι η οδός είναι διπλής κυκλοφορίας και ο οδηγός πρέπει να λαµβάνει την πληροφορία των πινακίδων από τη δεξιά πλευρά της οδού.
Επίσης θα τοποθετηθεί σήµανση πεζόδροµου (Ρ-55) στη συµβολή της οδού Ίριδος όπως και στη συµβολή της οδού Κνωσσού µε την οδό Άρεως καθόσον οι οδοί αυτές είναι χαρακτηρισµένες πεζόδροµοι βάσει του ΦΕΚ 1326 ∆’/1993.
Σχετικά διευκρινίζεται ότι οι παραπάνω προτάσεις συναποτελούν ένα σύνολο ρυθµίσεων για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας λαµβάνοντας υπόψη τα γεωµετρικά χαρακτηριστικά και την υφιστάµενη διαµόρφωση της οδού καθώς και το καθεστώς αµφίδροµης ή µονόδροµης κυκλοφορίας όπως αυτή ισχύει στα επιµέρους τµήµατα.
Λαµβάνοντας υπόψη σχετικά αιτήµατα κατοίκων της περιοχής για µονοδρόµηση της οδού Άρεως, προτείνεται µελλοντικά να εξεταστεί η επέκταση της µονοδρόµησης αυτής µεταξύ Β. Αλεξάνδρου και Κνωσσού ή και βορειότερα, µε παράλληλα επανακαθορισµό των ρυθµίσεων αναφορικά µε τις απαγορεύσεις στάσης και στάθµευσης κ.λπ. Καθόσον µια τέτοια παρέµβαση επηρεάζει τη διεξαγωγή της κυκλοφορίας (τοπικής και διαµπερούς) στο ευρύτερο οδικό δίκτυο, κρίνεται ότι για την εφαρµογή της απαιτείται χρονοβόρα διαδικασία για την εκπόνηση και έγκριση εκτεταµένης µελέτης στο πλαίσιο της οποίας θα πρέπει να εξεταστούν οι λειτουργικές και κυκλοφοριακές παράµετροι και ο επανακαθορισµός των κυκλοφοριακών ρυθµίσεων στην ευρύτερη περιοχή, σε συνεννόηση και µε τους λοιπούς εµπλεκόµενους φορείς (ΟΑΣΑ, όµοροι ∆ήµοι κ.λπ.) στους τοµείς που τους αφορούν.
Για την εφαρµογή των κυκλοφοριακών ρυθµίσεων, σύµφωνα µε το άρθρο 52 του Κ.Ο.Κ. ως ισχύει, απαιτείται εγκριτική απόφαση της Αποκεντρωµένης ∆ιοίκησης Αττικής (κατόπιν και της σχετικής συναίνεσης του ΟΑΣΑ λόγω της διέλευσης λεωφορείων).
Σύλλογος Αγίου Νικολάου – ΚΑΤ: «Νέες αποφάσεις, ίδια λογική»
Στην ανακοίνωσή του για τις νέες ρυθμίσεις της οδού Άρεως, ο σύλλογος της περιοχής αναφέρει τα εξής: «Με απόφαση της διοίκησης μέσω της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αμαρουσίου στις 07.12.2020, επιχειρείται να δοθεί μία λύση που να βασίζεται στη λογική της διατήρησης των συνθηκών κίνησης των οχημάτων που υπάρχουν μέχρι και σήμερα στην οδό Άρεως και παράλληλα να καταλαγιάσει ο θόρυβος των αντιδράσεων για την τοποθέτηση οριοδεικτών επί του οδοστρώματος.
Σύμφωνα με το εισηγητικό κείμενο για την απόφαση, προχωρά με σήμανση ο καθορισμός ορίου ταχύτητας 30 χλμ/ώρα και η απαγόρευση στάθμευσης και στις δύο πλευρές της Άρεως με σήμανση για το τμήμα της μεταξύ των οδών Β. Αλεξάνδρου/Ίριδος. Απαγόρευση στάθμευσης με σήμανση θα υπάρξει και στο αριστερό (ανατολικό) πεζοδρόμιο του μονοδρομημένου τμήματος της Άρεως μεταξύ των οδών Αγ. Νικολάου/Χαϊμαντά (που πρακτικά εκεί δεν παρκάρει κανείς, όμως πλέον θα υπάρχει σήμανση). Θα υπάρχουν κίτρινες τεθλασμένες γραμμές απαγόρευσης στάθμευσης όπως ορίζει ο ΚΟΚ για γωνίες και διαβάσεις πεζών (5μ.), στάσεις λεωφορείων και σήματα Stop (12μ.). Διπλή διαχωριστική γραμμή κυκλοφορίας με χρωστική θα τοποθετηθεί στην Άρεως μεταξύ των οδών Β. Αλεξάνδρου/Μ. Ασίας (μέχρι δηλ. και τα όρια του δήμου μας). Προχωρά η αλλαγή του STOP στη διασταύρωση Άρεως/Αριστοφάνους όπου πλέον προτεραιότητα θα δίνεται στην μεγαλύτερη οδό Άρεως.
Θα πραγματοποιηθούν αλλαγές στις θέσεις διαβάσεων πεζών: κατά 10μ. νοτιότερα στην Άρεως/Κνωσού, κατά 15μ. νοτιότερα στην Άρεως/Αριστοφάνους, κατά 4μ. βορειότερα στην Άρεως/Αγ. Νικολάου. Διατήρηση των οριοδεικτών επί του οδοστρώματος θα υπάρξει μόνο στη γωνία Β. Αλεξάνδρου/Άρεως όπου περνούν τα αστικά λεωφορεία, ενώ θα τοποθετηθούν σήματα πεζοδρόμου για τις οδούς Ίριδος και Κνωσού. Τέλος στο εισηγητικό έγγραφο της Επιτροπής γίνεται λόγος για εξέταση του αιτήματος του Συλλόγου μας για μονοδρόμηση του τμήματος της Άρεως μεταξύ των Β. Αλεξάνδρου-Μακεδονίας/Ίριδος στο απώτερο μέλλον, λόγω των χρονοβόρων διαδικασιών που απαιτούνται με τους όμορους δήμους και τις υπηρεσίες συγκοινωνίας αστικών λεωφορείων.
Από την οπτική του οδηγού-χρήστη της οδού Άρεως, οι νέες σημάνσεις, οι διαγραμμίσεις και η απαγόρευση στάθμευσης για να υπάρξει χώρος κίνησης των οχημάτων σε δύο κατευθύνσεις, θα αποτιμηθούν θετικά. Για τον κάτοικο της περιοχής όμως, που μένει επί της οδού Άρεως, κυρίως μεταξύ των καθέτων δρόμων Β. Αλεξάνδρου έως Μακεδονίας, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Μέσα σε όλα, βλέπει τους περιορισμένους χώρους στάθμευσης να μειώνονται περισσότερο και το κυριότερο, να διατηρείται μέσα στη γειτονιά ένας δρόμος διπλής κυκλοφορίας που για το τμήμα που κάνουμε λόγο παραπάνω, έχει πλάτος που μόλις κυμαίνεται από 6,4 έως 7,2 μέτρα και συνεπώς κρίνουμε πως δεν είναι ασφαλής.
Βλέπουμε την προοπτική μονοδρόμησης προς νότο (κέντρο Αμαρουσίου) του τμήματος της οδού Άρεως από την κάθετη οδό Μακεδονίας ως την κάθετη οδό Β. Αλεξάνδρου με παράλληλη επιλογή κίνησης των οχημάτων προς βορρά (Κηφισιά) μέσω της οδού Αισώπου, να απομακρύνεται. Ζητάμε τις άμεσες ενέργειες της δημοτικής αρχής για εκπόνηση νέας κυκλοφοριακής μελέτης για την περιοχή μας. Υπάρχουν πολλές μετρήσεις και δεδομένα κίνησης από παλαιότερες μελέτες για την οδό Άρεως. Θεωρούμε την πρότασή μας απολύτως εφικτή, ενώ παράλληλα υπάρχει και ο απαραίτητος χώρος δημιουργίας θέσεων στάσης και στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους. Ζητάμε να λαμβάνονται αποφάσεις με προτεραιότητα τις ανάγκες των κατοίκων και όχι την ιδιότυπη ηγεμονία του αυτοκινήτου. Συνεχίζουμε σταθερά στις διεκδικήσεις μας θεωρώντας τις νέες αποφάσεις για την οδό Άρεως ως ένα ακόμη στάδιο μετάβασης. Η πορεία των πραγμάτων θα αναδείξει πολύ σύντομα την ανάγκη υλοποίησης των προτάσεών μας».