Μια σειρά από έργα που, όπως αναφέρουν, έχει ανάγκη η περιοχή, ζητούν να ενταχθούν από τον Δήμο Αμαρουσίου στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2010 οι κάτοικοι του Ψαλιδίου.
Στη σχετική επιστολή που έστειλαν προς τον δήμαρχο Γιώργο Πατούλη και τον αντιδήμαρχο Νώντα Γαρδέλη σημειώνουν ότι τα περισσότερα από αυτά είχαν ζητήσει να συμπεριληφθούν στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2009, όμως υλοποιήθηκαν σε πολύ μικρό βαθμό έως σήμερα, καθώς, σύμφωνα με τον τοπικό σύλλογο, «μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιηθεί η διάνοιξη της οδού Εγνατίας μέχρι την οδό Λακωνίας».
Τα κυριότερα σημεία που ζητούν οι κάτοικοι να ενταχθούν στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου περιλαμβάνουν τη δημιουργία δικτύου δρόμων ήπιας κυκλοφορίας, τη διάνοιξη των οδών που παραμένουν αδιάνοικτοι, τη γενναία ενίσχυση και διαρκή φροντίδα του πρασίνου, τη δημιουργία ελεγχόμενης στάθμευσης, την πεζοδρόμηση της γέφυρας της οδού Αιγαίου και την αύξηση και προστασία των κοινόχρηστων χώρων στην περιοχή.
Αναλυτικά, ο σύλλογος του Ψαλιδίου ζητάει από τη δημοτική αρχή τα εξής έργα:
1. Δημιουργία δρόμων ήπιας κυκλοφορίας.
Σε πρώτη φάση διαπλάτυνση ανά διαστήματα των πεζοδρομίων στους δρόμους Πέλικα, Αιγαίου, Ψαρών, Β. Παράδρομο (δρόμοι που, όπως αναφέρουν, «δέχονται το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φορτίο») και σε επόμενη φάση όλων των υπολοίπων δρόμων.
2. Στένεμα των εξόδων των οδών και πεζοδρόμων που είναι κάθετοι στην οδό Βύρωνος, Μ. Ανδρόνικου και του Βορείου Παραδρόμου της Αττικής Οδού, για να καθιστούν αδύνατη την κίνηση των οχημάτων αντίθετα προς τη σήμανση, καθώς πολύ συχνά παρατηρείται συστηματική παραβίαση των απαγορευτικών σημάτων.
3. Πεζοδρόμηση όλων των οδών που προβλέπονται από το ρυμοτομικό σχέδιο.
4. Στένεμα της γέφυρας της οδού Αιγαίου ώστε να είναι ουσιαστικά εφαρμόσιμη η μονοδρόμηση και σε τελική φάση διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της γέφυρας, ώστε να γίνει πεζόδρομος «και να λυθεί οριστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο Ψαλίδι», όπως αναφέρουν.
5. Διάνοιξη, ασφαλτόστρωση και διαμόρφωση πεζοδρομίων
α) των παρακάτω οδών, «με την προϋπόθεση ότι οι παρακάτω δρόμοι θα κατασκευαστούν με χρήματα του 2009»:
- Φθιώτιδος από Βύρωνος μέχρι Πέλικα,
- Εγνατίας από Λακωνίας μέχρι Νερατζιωτίσσης,
- Λακωνίας(σκαλάκια) από Χαλκιδικής μέχρι Β. Παράδρομο,
- Ομορφοκκλησιάς,
- Κορώνης,
- Γυθείου από Ρέας μέχρι Αγρινίου,
- Χαράς από Λακωνίας μέχρι Νερατζιωτίσσης,
- Χαλκιδικής από Λακωνίας μέχρι Νερατζιωτίσσης,
- Κυρίλλου από Εγνατίας μέχρι Χαλκιδικής.
β) ένταξη τους παρακάτω δρόμων στον προϋπολογισμό του 2010:
- Λακωνίας από Βύρωνος μέχρι Πέλικα,
- Αιγαίου, Ψαρών, Πέλικα, Aίαντος στα τμήματα που στενεύουν και δεν υπάρχουν πεζοδρόμια,
- Μυστρά από Ομορφοκκλησιάς μέχρι Ηλέκτρας,
- Αίαντος από Ηλέκτρας μέχρι Πέλικα (και διαπλάτυνση),
- Χαλκιδικής από Ζωοδόχου Πηγής μέχρι Μηνιάτη.
6. Οριοθέτηση με κράσπεδα των πεζοδρομίων σε όλα τα τμήματα των εξής δρόμων, στους οποίους δεν υπάρχουν πεζοδρόμια:
- Πέλικα (από Φθιώτιδος μέχρι Αιγαίου) & (από Αίαντος μέχρι Κύμης),
- Μοροζίνη (είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος),
Page 1 of 2