Σε νέες παρεμβάσεις για την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων από διάφορα σημεία της πόλης προχώρησε η Διεύθυνση Καθαριότητας και Περιβάλλοντος του Δήμου Μεταμόρφωσης, συνεχίζοντας συστηματικά τις δράσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της εικόνας της πόλης.
Όπως επισημαίνεται, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα καταλαμβάνουν πολύτιμο δημόσιο χώρο, αποτελούν εστίες ρύπανσης και συμβάλλουν στην υποβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος. Για τον λόγο αυτό, οι δημοτικές υπηρεσίες προχωρούν σε καταγραφές και απομακρύνσεις οχημάτων με στόχο μια πιο καθαρή, ασφαλή και ανθρώπινη πόλη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας, στο πλαίσιο των δράσεων της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Περιβάλλοντος από τον Ιούνιο του 2021 έως και τον Μάιο του 2026 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 693 καταγραφές εγκαταλελειμμένων οχημάτων, εκ των οποίων οι 18 αφορούσαν μηχανάκια.
Στο ίδιο διάστημα απομακρύνθηκαν 93 οχήματα χωρίς πινακίδες και 67 οχήματα με πινακίδες, φτάνοντας συνολικά τις 160 αποσύρσεις.
Ιδιαίτερα αυξημένες ήταν οι καταγραφές κατά την πιο πρόσφατη περίοδο, από τον Ιανουάριο του 2025 έως τον Μάιο του 2026. Συγκεκριμένα, καταγράφηκαν 80 οχήματα χωρίς πινακίδες και 339 με πινακίδες, ενώ αποσύρθηκαν 9 οχήματα χωρίς πινακίδες και 25 με πινακίδες.
Ο Δήμος τονίζει ότι οι δράσεις θα συνεχιστούν με συνέπεια και οργανωμένο σχεδιασμό, με στόχο την προστασία του δημόσιου χώρου και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
Παράλληλα, καλεί τους δημότες να συμβάλουν στην προσπάθεια, αναφέροντας εγκαταλελειμμένα οχήματα μέσω των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας του Δήμου.
Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τη Γραμμή Δημότη στο 1509 για άμεση αναφορά βλαβών και εγκαταλελειμμένων οχημάτων, καθώς και με το τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου στο 213 2012900.
Ειδήσεις από τη Μεταμόρφωση στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook








































































































